בן 21, מפתח תקווה

רוכב האופנוע שנהרג: הבחור איתמר הילמן ז"ל

איתמר הילמן, בחור חרדי, בן 21, נהרג הערב (שלישי) בתאונת האופנוע ברחוב יפו בירושלים. אביו, ר' שלמה הילמן, תושב גני הדר בפתח תקווה, הוא מתנדב בכיר בארגון זק"א (דיין האמת)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
איתמר הילמן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

טרגדיה קשה: איתמר הילמן, בחור חרדי, בן 21 נהרג הערב (שלישי) בתאונת אופנוע בירושלים.

הילמן, שרכב על האופנוע שברשותו, ברחוב יפו בירושלים, פגע בהולך רגל - הוא נפצע אנוש ופונה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הולך הרגל, גבר חרדי כבן 47, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים עם חבלות ראש וגפיים.

זירת התאונה הקשה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המנוח, הינו תושב שכונת 'גני הדר' בפתח תקוה, אביו הוא ר' שלמה הילמן, מתנדב בכיר בארגון זק"א. עד לא מזמן למד בישיבת "שער התלמוד" בבני ברק.

בזק''א פרסמו הודעת תנחומים: "המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן - צוות 410, בפטירתו הטראגית של בנו איתמר ז''ל בתאונה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".

חבריו של המנוח סיפרו בדמעות ל'כיכר השבת': "איתמר היה הלב של השכונה, כולם אהבו אותו, היה לו לב ומידות טובות וחיוך שמרוח מאוזן לאוזן".

"השארת אותנו כואבים שבורים ורצוצים", אומרים חבריו, "תהיה מליץ יושר אצל הקב"ה על כולנו ותבקש מאבא שיגיד די לצרות".

צבי יורוביץ ומשה חמד מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה סיפרו: "כשהגענו למקום רוכב האופנוע שכב בסמוך לכלי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד"א פינוי במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק שם הרופאים לאחר נאלצו לקבוע את מותו".

מתנדבי זק"א מצוות ירושלים טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה, נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה במקום. גופתו של איתמר ז"ל שוחררה לקבורה בפעילות מפקד זק"א י-ם בנצי אוירינג וסגנו, לאחר בדיקת דם בביה"ח.

הלוויתו תתקיים מחר, יום רביעי, בשעה 13.00 בבית העלמין ירקון שער פתח תקווה.

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג מסר כי הוא "משתתף בצערם הכבד של תושבי העיר - משפחת הילמן, על מותו הטראגי של בנם שלמה ז"ל הערב בתאונת דרכים קשה. שלא תדעו עוד צער".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר