הלווית איתמר הילמן ז"ל

האב זעק: "אבא לא קובר ילד; לא יהיו לי ממך נכדים ונכדות"

המומים, דואבים ובוכים, כך ליוו המונים למנוחת עולמים את הבחור איתמר הילמן ז"ל, שנהרג בתאונה קשה בירושלים; אחיו, אביו וראש הישיבה ספדו לו בכאב עצום, כשהם מתקשים להיפרד; צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הקדיש על הקבר (צילום: אהרון נוראני)

תיעוד עצוב: מאות בני משפחה וחברים ליוו בשעות הצהריים (רביעי) למנוחות את הבחור החרדי איתמר הילמן ז"ל, שנהרג אמש בתאונת אופנוע בירושלים.

מסע הלוויה נערך בבית העלמין ירקון שער פתח תקווה, כשבני המשפחה והחברים בכו בדמעות ללא הפסקה על פטירת יקירם, בפתע פתאום.

ההספד של האח והאבא (ללא קרדיט)

נתנאל הילמן, אחיו התאום של המנוח, ספד לו בדמעות: "אחי התאום, נולדנו ביחד, גדלנו ביחד, עשינו הכל ביחד, דיברנו רק אתמול, אני אוהב אותך אהבת נפש, תשמור על המשפחה שלנו".

אביו שלמה ספד לו ואמר: "זה לא דרך העולם, אבא לא קובר ילד - ילד קובר אבא. תמיד דאגת שלא יחסר לאף אחד שום דבר, תמיד היית עוזר לכולם, עשית הרבה מעשה חסד על הצד הטוב ביותר.

"היה לו תוכניות וכוונות להתחתן, הוא התכונן לזה - אבל זה כבר לא יהיה לצערי, לא יהיה לי ממך, לא נכדים ולא נכדות. לעולם לא נשכח אותך, נמשיך לאהוב אותך אהבת עולמים".

ראש ישיבת 'שער התורה' שבה למד המנוח, הרב נחום נוסבכר, ספד לו ואמר: "רק עכשיו נהיית בן 21, כמה חסדים עשית, כל הבחורים בישיבה בוכים, איזה לב היה לך, חסדים שאנשים עושים ב-80 שנה עשית ב-21 שנה. אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים - אבל מי יודע אם היו מבקשים ממך למסור נפש בעבור צרות של כלל ישראל, לפי הלב טוב שלך בטוח היית מסכים".

ההספד של ראש הישיבה הרב נוסבכר (צילום: אהרון נוראני)

הרב נוסבכר המשיך ואמר: "לפני שנה בדיוק היינו בציון של רבי ישעיה'לה מקרעסטיר שהיום היארצייט שלו - כמה אתה מזכיר את המסירות נפש שלו, למדת מדרכיו, לתת הכל לשני מתוך מאור פנים. כמה אתה חסר לי אישית, כמה אתה חסר לבחורים בישיבה. איזה תענוג היה לדבר איתך בלימוד".

כמו כן הספידו רב קהילת אבי עזרי (קהילתו של המנוח) הרב יוסף זונדל רוזנטל, חבר הקהילה ודובר זק"א מוטי בוקצ'ין, ודודו הרב אשר הילמן, ר"מ בישיבת 'מאורות התורה' טלז-סטון.

תפילת ק-ל מלא רחמים ליד הקבר (צילום: אהרון נוראני)

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הילמן, שרכב על האופנוע שברשותו, ברחוב יפו בירושלים, פגע בהולך רגל - הוא נפצע אנוש ופונה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הולך הרגל, גבר חרדי כבן 47, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים עם חבלות ראש וגפיים.

המנוח, הינו תושב שכונת 'גני הדר' בפתח תקוה, אביו הוא ר' שלמה הילמן, מתנדב בכיר בארגון זק"א.

(צילום: אהרון נוראני)
(צילום: אהרון נוראני)
(צילום: אהרון נוראני)
(צילום: אהרון נוראני)
(צילום: אהרון נוראני)
(צילום: אהרון נוראני)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר