הימור כושל?

המיליארדר שמונע מסער להיכנס לממשלת נתניהו

גדעון סער עדיין עיקש בדעתו שלא להיכנס לממשלת ימין בראשות נתניהו, האם זו דעתו הפרטית? או שאחד הספונסרים שמימן אותו אמר לו לא להיכנס לממשלת נתניהו? (אקטואליה)

דניאל בכר | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: פלאש 90)

האם מאחורי יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער עומד תורם "כבד" המונע ממנו לחבור לממשלת ימין בראשות נתניהו? כך נראה על פי הדיווח הערב (ראשון) ב'ערוץ 20'.

על פי הדיווח איש העסקים יגאל מארק שיינברג חתם ערבות לסער על סך 5 מיליון ש"ח, עבור קמפיין הבחירות המהווה יותר מרבע מכלל הסכום אותו גייס סער לקמפיין.

על פי הפרסום מודגש, כי אמנם אין בכך טענה לעבירה על חוק, אך חשוב שאזרחי ישראל ידעו מי תומך במפלגת "תקווה חדשה".

כאמור על פי הדיווח, משפחת שיינברג המחזיקה באזרחות כפולה עשתה את הונה בעיקר מעסקי ההימורים המקוונים, אבי המשפחה נעצר והועמד לדין בארה"ב, ולבסוף אולץ למכור את חברת ההימורים שבאחזקתו תמורת מיליארדי דולרים.

עוד נאמר בדיווח כי החל משנת 2016 תורם מארק שטיינברג, מיליוני שקלים לאירגונים המזוהים עם האגף השמאלי של המפה הפוליטית, על פי נתוני של קרן צדקה שהקים מארק, הוא תורם לעמותות ישראליות נוספות ובבחירות האחרונות חתם ערבות למפלגת "תקווה חדשה" של סער על סך חמישה מיליון שקלים.

האם בכך מופעל מנוף לחץ על סער שלא לחבור לממשלת נתניהו, קשה לקבוע בוודאות, אנשי עסקים רבים חותמים ערבות למפלגות שונות פעמים רבות על בסיס קשרי ידידות אישית, ולאו דווקא על בסיס התאמה אידאולוגית.

ממפלגת תקווה חדשה נמסר בתגובה לדיווח בערוץ 20: "הדברים חסרי שחר ומגוחכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר