השידוך ה'חם' במגזר

הרבנית שהתאלמנה פעמיים התארסה שוב

שמחת אירוסין יוצאת דופן במיוחד: מנהלת סמינר 'מאיר' הרבנית רחל בורנשטיין - אלמנתו של הגר"ש מ'קרית מלך' ולפני כן של הגר"מ גפן מ'חדרה' - עם הגר"א דינר (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
שני הבעלים לשעבר, והחתן הנוכחי (במרכז) (צילום: אהרן צורף / באדיבות המצלם)

בבני ברק נערכת בשעה זו (שני) שמחה בלתי שגרתית: הרבנית רחל בורנשטיין, מנהלת 'סמינר מאיר' בעיר, התארסה עם הרב אליעזר דינר, רב קהילת בית יצחק במודיעין עילית.

הכלה, היא אלמנתו של הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין זצ"ל, ראש ישיבת 'קרית מלך' ומדמויות ההוד של עולם התורה, שנפטר לפני ארבע שנים בתום תקופת מחלה ממושכת.

כבר אז אלו לא היו נישואיה הראשונים של הרבנית רחל: בשנת תשע"ב היא התאלמנה מבעלה הראשון, הגאון רבי משה גפן זצ"ל, מראשי ישיבת כנסת יצחק בחדרה, שנדרס על ידי רכבת למחרת יום הכיפורים באסון שזעזע את הציבור כולו.

כשנה וחצי לאחר מכן התחתנה הרבנית גפן עם הגרש"י בורנשטיין, שגם לו היה זה 'זיווג שני' לאחר פטירת אשתו הרבנית, לבית קליינר, שלא זכתה להקים דור נוסף.

הלווית הגרש"י בורנשטיין. ארכיון

כעת, בחלוף ארבע שנים מפטירתו, מתארסת 'האלמנה הכפולה' עם הרב אליעזר דינר ממודיעין עילית, שבמקביל לכהונתו כרב קהילה בעיר משמש כר"מ בישיבה לצעירים 'דרכי משה' בבני ברק.

בתמוז תשע"ט התאלמן הגר"א דינר, כאשר אשתו מרת חיה רבקה נפטרה בעקבות מחלה, והערב כאמור, בחלוף כשנתיים, הוא מתארס עם הרבנית רחל - שלה זהו 'זיווג שלישי'.

יצוין, כי גילם של בני הזוג הטריים קרוב, 63 ו-65, אך בעוד הרבנית-הכלה השיאה את כל ילדיה, לרב-החתן ישנם עוד מספר ילדים, שעדיין בבית.

ל'כיכר השבת' נודע, כי את השידוך, שהינו שיחת היום ברחוב הליטאי, הגה ויזם הרב נפתלי גפן, ר"מ בישיבת קמניץ בירושלים, גיסה לשעבר של הרבנית.

הרבנית-הכלה (צילום: יח"צ)

לאחר שתיית 'לחיים' בביתו של ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי, דודה של הרבנית בורנשטיין, עברו לפני זמן קצר הרב וכלתו לביתה, בה נערכים האירוסין, במעמד מצומצם.

עוד נודע, כי בשל מגורי אמה הקשישה (הרבנית קפלן) של ה'כלה' בבני ברק, אותה היא משמשת במסירות לצד ניהולה את 'סמינר מאיר', יעבור הרב דינר לגור לאחר החתונה, הצפויה בזמן הקרוב, לבני ברק, ובשבתות ישוב עם רעייתו למודיעין עילית, בה הוא מכהן כרב קהילת 'בית יצחק'.

שני הבעלים לשעבר, והחתן הנוכחי (במרכז) (צילום: אהרן צורף / באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר