דרמה במא"ש; "בושה"

רימונים ומעצרי שווא של קשישים באמצע הלילה • תיעוד

לקראת השעה 03:00, עשרות שוטרים פשטו על שכונת מאה שערים בירושלים, כשבידם 10 כתובות - לביצוע מעצר, במהלך הפשיטה החלה מהומה והושלכו רימונים; רק אחד נעצר (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המעצרים הלילה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לילה של עימותים במאה שערים: המשטרה פשטה הלילה (שלישי) - בפעם השנייה השבוע, על שכונת מאה שערים בירושלים ומתוך עשר כתובות שהיו בידיה - עצרה המשטרה רק אחד, על רקע מעורבות בהפגנות סביב עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בבירה.

סביב השעה שלוש בבוקר, כוחות משטרה גדולים יחד עם חוקרים של ימ"ר ירושלים, פשטו על מספר כתובות במאה שערים ובבית ישראל, כדי לעצור חשודים, שמעורבים בהפגנות נגד הרכבת הקלה בבר אילן.

במהלך המבצע, הכוחות נתקלו בעשרות מפגינים ועשו שימוש ברימוני הלם - במהלך הלילה בתוך השכונה, אך כאמור רק חשוד אחד נעצר בכל המבצע הגדול.

כחלק מהפארסה המשטרתית במהלך הלילה, הכוחות פרצו לדירה של זוג קשישים בני 80, כאשר אחרי דקות התברר שזו טעות בכתובת. כמו כן, בכמה כתובות נוספות התברר לכוחות אחרי הפריצה שמדובר בטעות בכתובת

יצוין, כי זה המבצע מעצרים השני השבוע, אך המבצע הלילה היה גדול יותר - ואיתו בא הכישלון הגדול יותר. בסופו של הלילה, שוטר אחד נפצע מאבנים, וחלונות של ניידת נוספת נופצו.

תושב מאה שערים אומר בזעם ל'כיכר השבת': "מתוך 10 כתובות יש רק עצור אחד, מה זה השימוש המביש ברימוני הלם בתוככי שכונת מגורים, למה?"?

"זה לא נורמלי ולא משנה מה, יש פה ילדים, זו התעללות בשכונה שלמה, אנחנו מתכננים לעתור לבית משפט גם על הרימונים וגם על פריצת דלתות".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר