"שגברים לא ישמעו: כל היהדות מוטלת על כתפי הנשים"

האורחת שלנו היום הגיעה מפרס, מבית מפואר, עם משרתות ומשרתים - לארץ ישראל. במסירות רבה הקימה משפחה לתפארת ולא מפסיקה לספר סיפורים בכישרון רב וכמובן, גם את סיפורי התורה (אקטואליה, נפלאות בפרשה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך)

בכל שנה, סמוך לחג השבועות, התקיימה הוועידה השנתית של נשי ובנות חב"ד בשכונת קראון הייטס ובה הרבי הדגיש את תפקידן של הנשים והאחריות המוטלת על כתפיהן להביא את הילדים, אפילו הרכים ביותר, למעמד עשרת הדברות בבית הכנסת בחג השבועות.

היוצרות התהפכו: הגברים נמצאים מחוץ לבית המדרש ומקשיבים לדברי הרבי באמצעות רמקול רב עוצמה, המעביר את השיחות מתוך אולם בית המדרש הגדול, המלא בנשים ובנערות, כשהרבי אומר לפניהן שיחה – "כה תאמר לבית יעקב", אלו הנשים...

וכמו שאז, במתן תורה, היו אלה הילדים שהיו ערבים לנו שנקבל את התורה, כך בחג השבועות הזה הפעולה שלנו תהיה צינור לכל הברכות הנצרכות שמביאה עמה התורה: בריאות, פרנסה, ונחת מהילדים.

עם כאלה ברכות והיכולת המיוחדת שניתנה לנו הנשים, לשלב גשמיות ורוחניות, לחבר בין עליונים ותחתונים ולמשוך שפע לעולם, נותר רק להגיע ולשמוע את עשרת הדברות ולברך על שמחת חג קבלת התורה.

האורחת שלנו היום הגיעה מפרס, הלא היא איראן, מבית מפואר, עם משרתות ומשרתים - לארץ ישראל. במסירות רבה הקימה משפחה, ילדים ונכדים לתפארת. היא לא מפסיקה לספר סיפורים בכישרון רב וכמובן, גם את סיפורי התורה הקדושה.

קרדיטים:

פאות: טילי

איפור: דיני

הכותבת היא נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר