"לטובת פצועי הנפש"

הצעת החוק של ח"כ אליהו ברוכי: הזיקוקים

חבר-הכנסת אליהו ברוכי מ'דגל התורה' הגיש הצעת חוק למניעת רעש הזיקוקים, מתוך מטרה שהרשויות המקומיות ישתמשו בזיקוקים שקטים, לטובת פצועי הנפש (אקטואליה)

הזיקוקים בעיר אלעד (צילום: חיים לוריא)

חבר-הכנסת אליהו ברוכי מ'דגל התורה' הגיש היום (רביעי) הצעת חוק למניעת רעש הזיקוקים, מתוך מטרה שהרשויות המקומיות ישתמשו בזיקוקים שקטים, לטובת פצועי הנפש, הסובלים מכך רבות.

"היום הנחתי על שולחנה של הכנסת הצעת חוק בנושא כואב שנדרשתי אליו עוד בשנותיי כחבר מועצת העיר פתח תקווה: רעש הזיקוקים", מסביר ח"כ ברוכי.

ברוכי מספר על מוטי, אבא לבן שנפשו נפגעה בקרב, שתיאר בפניו עד כמה ההתמודדות מול פיצוצי הזיקוקים עולה להם במחיר נפשי. "פעמים רבות כשאתה נחשף לכאב של יחיד, אתה מגלה שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר. המקרה הזה הוא דוגמה כואבת ומדויקת לכך".

ח"כ אליהו ברוכי (צילום: שלומי כהן)

"נכון", מוסיף ברוכי, "לזר שלא מכיר את ההתמודדות הנפשית של הלומי הקרב, זה נראה דבר פעוט. כמה דקות קצת רעש – והשקט חוזר. אבל מי שמבין את גודל ההתמודדות, את העיתוי הקשה בו נתונים פצועי הנפש, אני מזכיר, מדובר (לרוב) על מוצאי יום הזיכרון בו הכאב הנפשי עולה עוד יותר, לא יכול להחריש".

ברוכי מבהיר כי "הצעת החוק לא נועדה לפגוע בחגיגות יום העצמאות. היא כן נועדה לעודד את הרשויות המקומיות להשתמש בזיקוקים שקטים (יש דבר כזה). ברשויות מסוימות המודל הזה כבר עובד. הצעת החוק מבקשת להרחיב את השימוש והרגישות לכמה שיותר מקומות. באופן הזה השמחה לא פוגעת באנשים להם אנו חווים הכרת הטוב כל כך גדולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר