"מפחיד את הילדים"

הרמטכ"ל לשעבר נגד רה"מ: "זקוק לאשפוז דחוף"

מנהיג הצבא במלחמת לבנון השנייה תקף את נתניהו: "היסטרי שקרן שמאשים אחרים בשררה. אל תתנפל על בנט בלילה, כי אתה מפחיד את הילדים שלנו לפני השינה" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
חלוץ במכון למחקרי ביטחון לאומי (צילום: פלאש 90)

הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, תקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אחרי הנאום בו תקף את מהלכיו הפוליטיים של יו"ר ימינה, נפתלי בנט: "רה"מ זקוק לאשפוז דחוף. עומד אדם היסטרי, שככל הנראה נתון לסחטנות רגשית קשה בביתו, אדם שאין מילת אמת אחת היוצאת מפיו בשנים האחרונות, ומאשים את כל האחרים בשררה ורדיפת שלטון", תקף הרמטכ"ל בימי ממשלת אולמרט ומלחמת לבנון השנייה.

חלוץ, שבשנים שלאחר כהונתו שהסתיימה בוועדת חקירה על כשלי המלחמה מול חזבאללה מיעט להתבטא בציבור, חזר בשנים האחרונות לומר את דעותיו - המתנגדות לנתניהו נחרצות, כולל תיאורים שלא מכבדים את מי שבכל זאת מנהיג מדינת ישראל:

"אדוני הנאשם, אתה יושב 12 שנים במבצר בלפור שלנו, עושה במדינה ובכספי משלמי המיסים כבתוך שלך (בעצם בשלך אינך נוגע) ומעז לקונן על מר גורלך? אוי, אוי, אוי לא נותנים לך להיות ראש ממשלה, רוצים לגזול לך את הכתר. אז הממציא שלך לעניינים מסובכים, השר העבריין לשעבר (מתכוון ליו"ר ש"ס, אריה דרעי), ממציא קונץ פטנט לעבריין העתידי לכאורה, בחירה ישירה. תגיד לנו בבקשה, מתי תרפה מאיתנו?".

חלוץ האשים את נתניהו בשיגעון גדלות: "אספר לך על הבדל אחד מובהק בינך לבין החפצים בהחלפתך - הם אנשים ישרים וכולם גם מאוזנים נפשית. וזה כל מה שנדרש מראש ממשלת ישראל".

הרמטכ"ל לשעבר סיים את דבריו, שנכתבו בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו: "דרך אגב, בשביל להתנפל על בנט בגסות רוח אתה לא צריך לגזול לנו זמן מסך בפריים טיים, עדיף שתעשה זאת בשעות הבוקר כשהילדים הלכו לבית הספר, כי אתה מפחיד אותם לפני השינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר