עצור ופצועים

ירושלים: לילה של עימותים בין יהודים לערבים

לאחר מתיחות בימים האחרונים בירושלים בשל תקיפות של צעירים ערבים נגד עוברי אורח יהודים, החלו הלילה קטטות אלימות בין צעירים יהודים לבין צעירים ערבים (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לילה של עימותים בירושלים בצל המתיחות הקשה באזור מרכז העיר הקרוב לעיר העתיקה. סביב השעה 23:00, קבוצה של כ-50 צעירים יהודים התחילה להתקוטט עם קבוצה של ערבים על רקע גזעני, כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום והפרידו בין הצדדים אך זה היה רק אקורד הפתיחה של הלילה.

אותם צעירים יהודים החלו להסתובב במרכז ירושלים לחפש צעירים ערבים ולתקוף אותם. סמוך לכיכר ספרא נפצעו שני יהודים במצב קל מדקירה של סכין, זאת אחרי שהם הותקפו באלימות על ידי יהודים. באירוע נוסף תועד צעיר יהודי תוקף נער ערבי באמצעות קסדה.

למעלה מ-20 ערבים הותקפו בלילה באזור מרכז העיר, המשטרה נערכת כבר בכוחות גדולים מאוד לקראת הלילה, ליל שישי, מחשש שפעילי ימין נוספים יגיעו לירושלים במחאה על התקיפות של צעירים ערבים כנגד יהודים ותיעודם ברשת הטיקטוק.

מהמשטרה נמסר הבוקר, כי "במהלך הלילה עצרה המשטרה חשוד תושב מזרח ירושלים שהיה מעורב על פי החשד בקטטה יחד עם אחרים באזור כיכר ספרא בה נפצעו 2 מעורבים והוא הועבר לחקירה. חקירת הקטטה נמשכת וצפוים מעצרים נוספים".

אחד הפצועים בקטטות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר