המעצר הוארך

אשת החשוד לילדיה: "לראות את אבא אזוק זה הכבוד שלנו"

בעת הארכת מעצר נוספת, שבוצעה היום לשלושת החשודים באלימות ממאה שערים, זעק אחד מהם "יהודי אינו ציוני", והאישה הסבירה לשוטרת למה הביאה את ילדיה לראות כך את אביהם. צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום האריך היום (חמישי) את מעצרם של שלושת החשודים במעשי אלימות ב'מאבק הרכבת', שנעצרו בתחילת השבוע בביתם, בפשיטה המשטרתית הגדולה על שכונת מאה שערים בירושלים.

כזכור, השוטרים השליכו רימוני הלם רבים, בשעת לפנות בוקר, כאשר הותקפו בניסיון למנוע את מעצר השלושה, שתחילה היו חשודים אף בהלבנת הון.

היום, בעת שהובאו לבית המשפט, פרצו העצורים בצעקות "יהודי אינו ציוני" ו"אנחנו בגלות". אשתו של אחד מהם שהגיעה עם ילדיה אמרה לנציגת המשטרה, כשהעירה לה ש"לא מכובד שהילדים יראו את אבא שלהם אזוק", כי "זה הכבוד שלנו!".

בדיון עצמו הגישה השוטרת דו"ח סודי לשופט, והוסיפה: "אנחנו מבקשים להאריך את מעצרם של המשיבים בתשעה ימים, מאחר ומאז הארכת המעצר הקודמת התחזק החשד נגדם".

השופט אלעד לנג קיבל בקשה זו באופן חלקי, ופסק: "היחידה החוקרת ביצעה מספר רב של פעולות חקירה, שחיזקו את החשד נגד המשיבים, אך יש עוד 40 פעולות חקירה והפרשה מורכבת ומסועפת; אני מאריך את מעצרם בשישה ימים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר