בבית החולים

ניצול הלינץ' מדבר: "הם רצו להרוג אותי, חשבתי שאמות"

יחיא גרדי, אב לתשעה ילדים שהיה בדרך בכותל המערבי - הוא ניצול הלינץ' הלילה בבירה. גרדי, פונה מחוסר הכרה לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שהוכה קשות בכל חלקי גופו על ידי ערבים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת. וידאו: ללא קרדיט)

יחיא גרדי, אב לתשעה ילדים שהיה בדרך לתפילת ערבית בכותל המערבי הוא ניצול הלינץ' הלילה (שישי). הוא פונה מחוסר הכרה לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שהוכה קשות בכל חלקי גופו על ידי פורעים ערבים.

"אני נהג הסעות, עולה חדש מתימן. נתנו לי מכות רצח. הייתי בדרך לכותל, פחדתי עמדתי בפקקים התחלתי לקבל אבנים לחלון, באו אליי רצו להרוג אותי שם, חשבתי שאני אמות", מספר גרדי במיטת חוליו בבית החולים.

"אני לא מכיר אותם לא חייב לאף אחד שם כלום. בבוקר לקחתי נסיעה לירושלים, ילדים. במהלך היום אמרתי אני אלך לכותל להתפלל ערבית. שמתי וויז והוא לקח אותי משם", מספר הניצול שהובא לשוטרים על ידי הערבים כשהוא חבול בכל חלקי גופו והם אף חשבו שמת.

התיעוד הקשה (ללא קרדיט)

מהמשטרה נמסר הבוקר, כי מבדיקה ראשונית עולה כי האירוע התרחש סמוך לרוקפלר במזרח ירושלים, שם יודו אבנים לעבר רכב שנהגו ניסה להימלט רגלית מהמקום. מספר צעירים החלו תוקפים את הנהג ולאחר מכן הוא פונה לטיפול רפואי. בהמשך לאירוע, התקבל דיווח למשטרה אודות שריפת הרכב. בשעה זאת חוקרי המשטרה בודקים את האירוע לרבות ניסיון לזיהוי ואיתור החשודים במעשה.

כזכור, מאות שוטרים ולוחמי מג"ב, פרשים וכוחות נוספים נערכו אמש, בירושלים לקראת האפשרות למחאה והפרת הסדר במקומות שונים במערב ובמזרח העיר על ידי מאות רבות של בעיקר צעירים לאור המתיחות הרבה בשבוע האחרון עם תקיפות של ערבים כנגד אזרחים יהודים חפים מפשע על רקע לאומני. במסגרת היערכות המשטרה בהובלת מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן, הוצבו ונפרסו הכוחות לאורך רחוב יפו, כיכר צה"ל, כביש 1 סמוך לשער שכם, בעיר העתיקה, בשכונות מזרח העיר ובמקומות נוספים, על מנת לשמור על הסדר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר