אבל בחסידות

דום לב: המחנך הרה"ח רבי אהרן רוטנברג ז"ל

במהלך השבת נפטר באופן פתאומי, בגיל 59, המחנך הרה"ח רבי אהרן רוטנברג, מחסידות ביאלה, כשהוא מותיר אחריו את רעייתו ושבעת ילדיהם, שלא את כולם הספיק להשיא (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

אבל בחסידות ביאלה, עם היוודע הערב (מוצ"ש) פטירתו הפתאומית של הרה"ח רבי אהרן רוטנברג ז"ל, מחשובי החסידים, ומאנשי החינוך המוכרים בירושלים, והוא בן 59 בלבד.

המנוח נולד לאביו הרה"ח ר' יהודה יונה רוטנברג זצ"ל שנפטר לפני כשנתיים, ולאמו שנפטרה לפני שנים רבות - כאשר מאז הוא אשר ניהל את כלל ענייני הבית במסירות רבה.

לפרנסתו שימש רבי אהרן, במשך שנים רבות, כמנהל חינוכי בתלמוד תורה 'נחמת ציון' בירושלים, שם התעסק בענייני חינוך אשר השפיעו על ילדים רבים.

בחסידות ביאלה מספרים ל'כיכר השבת', כי המנוח היה חביב מאוד על כולם, הוביל והשפיע רבות בענייני חינוך לא רק במקום עבודתו, אלא גם בקהילה פנימה, בה היה לו קשר מיוחד עם האדמו"ר.

בחייו , לפני 12 שנים, שכל המנוח את בנו הבחור מיכאל ז"ל, לאחר מחלה קשה ממנה סבל, וכאמור בשבת האחרונה הוא השיב את נשמתו ליוצרה לאחר דום לב, בביתו שבשכונת סנהדריה בירושלים, למגינת לבם של מכריו וילדיו.

בפטירתו הותיר אחריו רבי אהרן רוטנברג ז"ל את רעייתו ואת שבעת ילדיו, כאשר אחד מהם עדיין לא זכה להינשא, ואת אחיו, הרה"ח ר' לייזר מנהל מוסד חינוכי בביתר, הרה"ח ר' יעקב, ממנהלי מוסדות סלונים בביתר עילית, והרה"ח ר' מרדכי, משגיח בישיבת 'תורת חיים'. הלווייתו תתקיים הערב בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר