בסעודה שלישית

הרבי מסאטמר נגד עבודות הרכבת הקלה: "כוחות הטומאה"

"לצערנו אנו רואים כי בעקבתא דמשיחא ובעוונותנו הרבים, יש מי שרוצים להכניס את כוחות הטומאה אל תוככי המחנה", הרבי מסאטמר תקף את עבודות הרכבת הקלה • האזינו (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מסאטמר (צילום: חיים גולדברג)

האדמו"ר מסאטמר (מהרי"י) יצא אמש (שבת) בחריפות רבה נגד עבודות סלילת הרכבת הקלה בשכונות החרדיות בירושלים.

את הדברים נשא בסעודה שלישית בבית מדרשו בוויליאמסבורג שבארה"ב: "לצערנו אנו רואים כי בעקבתא דמשיחא ובעוונותנו הרבים, יש מי שרוצים להכניס את כוחות הטומאה אל תוככי המחנה, מקום ששם מתגוררים יהודים יראי ה', אך ברוך ה' שישנם יהודים שמתקנאים בקנאת ה' ומוסרים את נפשם נגד העניין הזה", אמר הרבי.

עוד אמר הרבי: "המראות של מעצרים באמצע הלילה, והפעילות של השוטרים שפועלים בנושא כאילו מדובר בעבריינים כבדים ביותר, תוך שימוש במכות נגד ילדים יהודים ובני משפחותיהם, כל זה נעשה רק כדי למצוא את מי שנוהג בקנאות, ולא מפחד מאף אחד, כפי שנהג פנחס בן אלעזר בן אהרן הכהן".

"ישנם כאלו שצוחקים עליהם", הוסיף הרבי ואמר, "אך יש לדעת שמדובר במעשים ראויים שנעשים מתוך מסירות גדולה ובמלחמה שראויה לכל שבח, תוך שכולם מקווים שהם יצאו ללא נזקים בגוף ובנפש".

לסיום בירך הרבי: "בזכות זה שמקיימים מצוות במסירות נפש, יעזור הקב"ה שנוכל לראות בקרוב את שמחתם של ישראל ואת ההתגלות של פני משיח צדקנו".

האזינו לדברי הרבי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר