סכנה בשכונה החרדית • צפו

לא נתפס: הרכבים נוסעים על המדרכה, הילדות ניצלות בנס

בכביש בו כמעט נדרסו הילדות שחצו שלא במעבר חציה, תועדו חמישה נהגים - עולים על המדרכה ונוסעים, כדי לעקוף פקק - ואך בנס ילדות שבדיוק יצאו אל המדרכה, לא נדרסו • צפו בתיעוד (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

לפני כשלושה שבועות, פורסם ב'כיכר השבת' תיעוד מסעיר, בו נראות ילדות חוצות את רחוב טולדנו בשכונת רמת שלמה בבירה - שלא במעבר חציה, ובנס ניצלות מפגיעת רכב.

כעת, אותן מצלמות אבטחה תיעדו שערורייה מסוכנת - לא פחות. בתיעוד, המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', נראים חמישה רכבים, בזה אחר זה, כשהם עולים על המדרכה - בשעה שילדות יוצאות אל המדרכה ושוהות בה, הכל בכדי לקצר את הפקק שנוצר בכביש, כתוצאה מאוטובוס ודחפור שביקשו לעבור.

הילדות, שיצאו אל הרחוב, אך בנס לא נדרסו בידי המכוניות שחלפו במהירות על המדרכה - בדרך לקיצור הפקק.

אחד התושבים מספר ל'כיכר השבת' כי "התושבים ברחוב מתחננים לעירייה לעשות סדר ברחוב מבחינת התנועה, אך אנו לא זוכים למענה", הוא חושף בפנינו כי "התושבים רוצים להקים משמר אזרחי, בשביל שאנשים יסעו ברחוב לפי החוק וכדי שיכלו לשלוח את הילדים לשחק בלי חשש שאחד העוברים ברחוב יפגע בהם".

כך ניצלו הילדות מדריסה (צילום: מצלמת אבטחה)

הוא מתאר כי לא אחת נראים ערבים מהשכונות הסמוכות שחולפים במהירות וכמה פעמים כמעט ודרסו אנשים. "ההרגשה של התושבים היא - אם אין אני לי מי לי, בפועל אף אחד לא עושה כולם, והמצב הזה מפחיד", הוא אומר. "זה רחוב שחולפים בו גם תושבי שועפאט, אבל העירייה והמשטרה כנראה לא מבינים את זה".

לסיום, הוא מוסיף בתחינה: "אנחנו מתחננים שמישהו ייתן פתרון לכל המצב שנוצר ברחוב מבחינת התחבורה, זה לא משנה אם מדובר ביהודים או בערבים, המטרה היא שיסעו כחוק, שאני אוכל לשלוח את הילד לשחק בלי לפחד שידרסו אותו על המדרכה".

צפו בתיעוד ממצלמת האבטחה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר