הערבים מיפו

"תעופו מפה": האחים שהיכו את הרב הואשמו

"אל תתקרבו ואל תסתובבו אחורה, אם החיים שלכם חשובים - תצאו מפה": כך צעקו האחים הערבים מיפו על רבני ישיבת ההסדר שרצו לרכוש נכס, תוך כדי מכות אגרוף ובעיטות (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האחים האלימים בפעולה (צילום: מתוך @YinonMagal בטוויטר)

התביעה המשטרתית הגישה היום (שני), בתום חקירה, כתב אישום נגד שני האחים תושבי יפו, בחשד לתקיפה ואיומים על הרב אליהו מאלי, ראש ישיבת ההסדר במקום, על רקע קניית נכס מקרקעין בעיר.

כזכור, בצהרי יום ראשון שעבר הגיע למשטרה הדיווח, בעקבותיו נפתחה חקירה, על חשד לתקיפה של רבני ישיבה ביפו על ידי אלמונים, ערבים הגרים באזור, שנמלטו מהמקום.

שני החשודים הבחינו ברבני הישיבה מסיירים, יחד עם בעל נכס מקרקעין, לצורך בחינת רכישתו בעיר, ו"לפיכך דרשו מהם באיומים לעזוב את המקום ותקפו אותם בבעיטות ואגרופים במשך מספר דקות", מתארת כעת המשטרה.

מתברר, כי לפני שהחל לבעוט ביהודים, אמר להם אחד הערבים: "תעופו מפה ואל תתקרבו. אל תסתובבו אחורה. אם החיים שלכם חשובים - תצאו מפה".

למרות שהרבנים מהישיבה ביקשו לעזוב את המקום, התוקפים לא חדלו ממעשיהם, עקבו אחרי המותקפים ובכל הזמן הזה המשיכו לתקוף אותם בבעיטות ובאגרופים לפנים.

חוקרי תחנת יפו, שפתחו בחקירת המקרה, זיהו בתוך פרק זמן קצר את החשודים - שני אחים תושבי יפו בשנות ה-30 לחייהם - ועצרו אותם לחקירה, בסיומה נכלאו.

כאמור, בתום חקירת המשטרה ובחינה של הפרקליטות, הגישה היום יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז תל אביב את כתב האישום נגד שני האחים הערבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר