"הזמן אוזל"

בנט מקווה: "הַהֹלְכִים בַּחֹשֶׁךְ יִרְאוּ אוֹר גָּדוֹל"

הפלונטר הפוליטי, והסיכוי כי בעוד שבוע יועבר המנדט להרכבת הממשלה לכנסת - בדרך לעוד בחירות - עמדו במרכז דבריו של יו"ר ימינה, החותר לממשלת מרכז-שמאל. צפו (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
דברי בנט, היום (צילום: ערוץ כנסת. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, התייחס בפתח ישיבת סיעתו למגעים שהוא מנהל להקמת ממשלת מרכז-שמאל, והתריע: "נשאר עוד שבוע בלבד".

בנט פתח ואמר: "חברים יקרים, הזמן אוזל. נשאר עוד שבוע להקמת הממשלה ולמניעת הידרדרות לכאוס מתמשך. אני קורא לחברי מכל הצדדים לא להתבצר, אלא להתפשר. זה הזמן של כולנו לגלות אחריות".

"יש שתי אפשרויות. בעדיפות ראשונה, ממשלת ימין. וחשוב לי שכולם יידעו", הוסיף בנט: "ימינה תצטרף לכל ממשלת ימין שיקים נתניהו, או בהובלתו או בהובלת כל איש ימין אחר בעל יכולת להנהיג את הממשלה, מתוך הליכוד או מבחוץ".

לדברי יו"ר ימינה, "בעדיפות שנייה - ממשלת אחדות לאומית. כפי שהבטחתי, התחלנו לנהל משא ומתן להקמת ממשלת אחדות, שכולם יוזמנו אליה. לא נחרים אף אחד. צריך לומר ביושר: הפערים לא קטנים. ישנם פערים הן ברמת המהות, למשל בתחומי המשפט וההתיישבות, והן ברמת האחריות".

"אחדות היא אף פעם לא דבר קל, כי באמת מדובר בתפיסות שונות. זה דורש הרבה מתינות, הרבה איפוק מכל הצדדים. אנחנו עומדים על כך שהממשלה תשקף את רצון העם ואת הרכב הכנסת".

בנט סיים ואמר: "איני יכול להבטיח שהמאמצים ישאו פרי, אני רואה רצון טוב אבל אני מבטיח לכל אזרח שצופה בנו, שנהפוך כל אבן כדי למנוע בחירות חמישיות בשבוע שנותר. מניסיוני, דווקא ברגעים שנראים הכי מורכבים וקשים, השמש לפתע זורחת. כמו שאמר הנביא ישעיה: הָעָם הַהֹלְכִים בַּחֹשֶׁךְ רָאוּ אוֹר גָּדוֹל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר