עימות במליאה

הליכוד: נסכים לוועדת קורונה - רק עם יו"ר משלנו

סגן שר הבריאות יואב קיש אמר במליאה כי מפלגתו לא תאשר את מינוי חה"כ שאשא ביטון לראשות ועדת הקורונה • הח"כית מתקווה חדשה השיבה: "צריך ועדה" • צפו בעימות (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
שאשא ביטון וקיש (צילום: ערוץ כנסת)

סגן שר הבריאות יואב קיש הכריז היום (רביעי) במליאת הכנסת כי על אף שבמפלגתו חושבים שיש צורך בוועדה בכנסת שתדון במגיפת הקורונה - "ועדת הקורונה", הקמתה נמנעת בוועדה המסדרת מכיוון שלא צפוי לעמוד בראשותה ח"כ מהליכוד.

ח"כ יפעת שאשא ביטון, יו"ר ועדת הקורונה בכנסת הקודמת, נאמה במליאה לאחר שבוועדה המסדרת הוקמה ועדה לענייני ערבים ולא ועדת קורונה.

דברי ח"כ שאשא ביטון (צילום: ערוץ כנסת)

"אם אין קורונה, בואו נסיר את כל המגבלות", אמרה. "אם יש, ואני חושבת שאנחנו עוד צריכים לנהל את האירוע הזה, צריך ועדה בכנסת שתפקח על פעילות הממשלה".

סגן שר הבריאות קיש עלה להשיב לח"כ שאשא ביטון, בכנסת הקודמת חברת כולנו של משה כחלון שחברה לליכוד והיום חברת תקווה חדשה, ותקף את התנהלותה: "חוויתי התנהלות לעומתית מאוד לכל מה שמומחי משרד הבריאות חשבו שנכון לעשות בוועדה".

תגובת סגן השר יואב קיש (צילום: ערוץ כנסת)

"אני מסכים עם זה שצריך ועדה", הוסיף קיש, "אבל אם תסכימי שהיו"ר יהיה מהליכוד, נקים ועדה. אם הדרישה היא להקים ועדה לעומתית כפי שהייתה בכנסת הקודמת, התשובה תהיה לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר