עושה שרירים

בני גנץ מסרב להתחייב שלא יישב עם נתניהו

רק אתמול הריב בין יו"ר כחול לבן לרה"מ הגיע לטונים צורמים, וכעת גנץ מסרב לבטל כל היתכנות שיכנס איתו שוב לממשלה • בריאיונות הדגיש גנץ: "אדרוש את תיקי הביטחון והמשפטים יחד" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יו"ר כחול לבן, בני גנץ. (צילום: תומר נויברג, פלאש 90 )

בני גנץ, שר הביטחון ומהיום גם שר המשפטים, נשבע במהלך הבחירות כי טעה פעם אחת בלבד כשהסכים להיכנס עם בנימין נתניהו לממשלה בגלל משבר הקורונה, אך צעד כזה לא יחזור. ישיבת הממשלה הייתה עבור חברי כחול לבן דוגמה נוספת לכך.

על אף זאת, יו"ר כחול לבן סירב לשלול במאת האחוזים ישיבה בממשלה עם נתניהו כשהוא ראשון ברוטציה לשנה, אלא אמר ש"אין לזה היתכנות, כי אי אפשר לעבוד עם נתניהו".

בריאיון ב'כאן 11' אמר גנץ, כי הצעת רוטצייה ראשונה אכן ניתנה, אך שהוא אינו דן בה: "הייתה הצעה כזאת, שליחים הגיעו גם היום, אבל בסופו של דבר אי אפשר לתת יותר אמון בנתניהו. אני לא מתעסק עם עצמי, האפשרות הזו לא רלוונטית כרגע".

בגוש השינוי כולו, וכן בכחול לבן פנימה, מעריכים שאין בדברים כדי הליכה של גנץ לממשלה נוספת עם נתניהו, אלא רק ביצור כוחו במו"מ מול יאיר לפיד אחרי שרה"מ ישיב את המנדט. בריאיונותיו היום הדגיש גנץ כי ידרוש שוב שני תיקים בכירים לעצמו: הביטחון והמשפטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר