מתקרבים להחלפת נתניהו?

גורם בכיר ל'כיכר': 'שקד החליטה להיכנס לממשלת השינוי'

אילת שקד שישבה עד היום על הגדר והעדיפה להקים ממשלת ימין, החליטה היום סופית לחבור לבנט ל'ממשלת השינוי', בכיר חרדי אומר ל'כיכר', "מה שקרה אתמול בישיבת הממשלה היה הטריגר" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ איילת שקד. החליטה להחליף את נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

חמישה ימים לפקיעת המנדט של רה"מ בנימין נתניהו, ובגוש הנגדי נעשים מאמצים להשביע ממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד. הערב (רביעי) כיכר השבת' חושף, כי אבן נוספת שהפריעה להבשלת ההליכים זזה הצידה - והחליטה להירתם לניסיון להחליף את נתניהו.

בכיר במפלגות החרדיות אמר ל'כיכר השבת' כי משיחותיו עם ח"כ איילת שקד מימינה, שעד השבוע נמנעה מלפעול מעשית להרכבת ממשלת אחדות אלא חתרה לממשלה ימין, הבין ש"אחרי הסיפור אתמול (אי מינוי שר המשפטים גנץ והחלטת רה"מ נתניהו להפר את דברי היועמ"ש מנדלבליט. ר"כ) שקד החליטה ללכת עם בנט לממשלת שינוי - זה בעצם היה הטריגר".

גורם ב'ימינה' מסר בתגובה על הדברים: "בנט ושקד מתואמים מלא מלא, בלי קשר למה שהתרחש אתמול".

הדברים הללו מתחברים לכך ששרת המשפטים לשעבר יושבת כבר מספר שעות בלשכת יו"ר ימינה בכנסת, ודנה עם אנשי תקווה חדשה גדעון סער, זאב אלקין, צביקה האוזר ויועציהם. מקורות המעורים בפרטי הפגישה מבהירים כי דנים בה על "הדרכים להקמת ממשלת אחדות" – ולא ממשלת ימין, כפי שבמפלגות הימין מצפים. במפלגות השמאל המרכיבות את גוש השינוי מספרים כי השיחות עימם מתנהלות תוך כדי הדיונים בלשכה בכנסת, ו"מנסים להגיע לפריצת דרך".

ב'חדשות 13' פורסם כי ראשי הממשלה הצפויים, יאיר לפיד ונפתלי בנט, סיכמו לסגור את נושא חלוקת התיקים עד מוצאי השבת הקרובה, בעוד כשלושה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר