'כל השבטים יחד'

ריבלין לחרדיות העובדות בחיל האוויר: "אתן דוגמה"

נשיא המדינה ביקר בבסיס חיל האוויר שלאחרונה נחשפה עבודתן של חרדיות בו, ואמר להן: "אתן מופת לחיים שלנו כאן, כל השבטים יחד, זה עם זה, מבלי לפגוע האחד בשני" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הנשיא בביקורו ביחידה, היום (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

הנשים החרדיות שלאחרונה נחשפה עבודתן בחיל האוויר, קיבלו היום (חמישי) עידוד מנשיא המדינה רובי ריבלין, וסיפרו לו על היחס מצד משפחותיהן לעיסוק חריג זה.

מדובר כזכור בפרויקט ששמו 'תוכנה באמונה', המכשיר ומשלב נשים חרדיות לתעסוקה בתפקידים טכנולוגיים, ביחידת אופק 324 של חיל האוויר, אליו מגיעות הנשים כבוגרות תואר ראשון במדעי המחשב והנדסאיות תוכנה.

את דבריו פתח ריבלין, בעת שביקר במכללה הטכנולוגית שבבסיס חיל האוויר בחיפה, ואמר: "משפחת חיל האוויר הישראלי היא משפחה עם מורשת מפוארת, ואני שמח שמצטרפת אליה אוכלוסיית בית הספר, המגוונת. כי כולנו בני הארץ. כולנו מגנים עליה, בונים ומפתחים אותה יחד".

גב' סלומון מבית שמש, יוזמת הפרויקט, בטקס קבלת מדליה. ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

הנשים מצידן, המתגוררות בין היתר בבני ברק, לוד וירושלים, סיפרו לנשיא על "הבחירה המורכבת לקחת חלק במסלול הזה, והמורכבות שאנו מנהלות, כנשים חרדיות העוברות את ההכשרה הייחודית".

"ההורים שלי", סיפרה אחת מהן, אסתי, "הגיעו פעם ראשונה בחייהם לבסיס צבאי, כשסיימתי את הקורס, וזה היה מרגש עד דמעות, כשהם הבינו שאפשר לקבל זה את זה, כמו שאנחנו, בלי לפגוע באורח החיים שלנו, ולתרום בצורה מדהימה".

נשיא המדינה, הגיב לה ולחברותיה, ואמר: "אני מברך אתכן על הבחירה שלכן. אתן דוגמה ומופת לחיים שלנו כאן, כל השבטים יחד, זה לצד זה וזה עם זה, מבלי לפגוע האחד בשני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר