אסון מירון

"הרוגים רבים בחגיגה"; כך העולם מסקר את הטרגדיה

הניו יורק טיימס והבי בי סי, שניים מערוצי התקשורת הגדולים בעולם, פרסמו כתבות מרכזיות באשר לאסון בהילולא • זהו אחד מהאסונות הגדולים שידעה מדינת ישראל מאז קמה (אקטואלי)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
העמוד הראשי של אתר בי בי סי (צילום מסך)

בבתי החולים השונים בצפון הארץ נאבקים על חיי פצועים רבים ועשרות נוספים מטופלים בדרגות פציעה בינוניות עד קלות, אחרי שמלאכת פינוי הנפגעים מהאסון בציון הרשב"י במירון - תם, ובעולם כולו מדווחים על האסון הנורא, כולל בארה"ב, בריטניה והודו.

כתבת הניו יורק טיימס (צילום מסך)

בניו יורק טיימס, מהאתרים החשובים ביותר בארה"ב, הועלתה כתבה מרכזית שמספרת על האסון ומגוללת את רגעיו: "הרוגים רבים בחגיגה דתית בישראל. על פי הערכות 100 אלף איש התכנסו לחגוג את חג ל"ג בעומר. ראש הממשלה בנימין נתניהו כינה את האירוע כ'אסון נורא'".

• לעזרה ולסיוע למשפחות נפגעי האסון

"על פי כמה דיווחים מוקדמים, דריסת האנשים החלה על ידי יציע קורס, אם כי אחרים ציינו קריסת גג. כמה מעובדי ההצלה ייחסו זאת לנפח האנשים העצום", כתבו בטיימס. "סרטון שצולם ממש לפני הדריסה הראה המוני אנשים בחגיגה, שעברו כמעט כאחד למוזיקה".

כתבת הבי בי סי (צילום מסך)

בבי בי סי, רשת התקשורת הממלכתית של בריטניה, דווח על "עשרות אמבולנסים שנמצאים במקום ושירותי החירום הציבו גופות מתחת לכיסוי נייר כסף על הקרקע. המשטרה ביקשה מכולם באתר להתפנות". בבי בי סי מתייחסים גם לכך כי זה אירוע רב המשתתפים הראשון מאז ישראל יצאה מהנחיות המגבילות של הקורונה.

• לעזרה ולסיוע למשפחות נפגעי האסון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר