אירוע לבבי?

ההשערות ממשיכות: ממה החל האסון הכבד

על פי כמה מהנוכחים בליל ל"ג בעומר במירון, הגורם שיצר את הלחץ האנושי והמפולת שאחריו, היה אירוע לבבי של אחד מהמתפללים, שהתמוטט והוביל למחסום ולנפילת הבאים אחריו (חרדים)

(צילום: יהודה רוזן)

ההשערות בנוגע לנסיבות האסון הכבד ממשיכות לעלות. על פי כמה נוכחים בליל ל"ג בעומר במירון, הגורם שיצר את הלחץ האנושי והמפולת שאחריו היה אירוע לבבי של אחד מהמתפללים מהשורה הראשונה שאיבד הכרה והתמוטט, כך על פי דיווח בחדשות 13.

בערוץ נטען, כי על פי עדויות של מספר ניצולים מהאירוע אף אחד לא היה במעבר גם לא השוטרים בזמן הירידה של ההמון. הם היו בחלק התחתון של המתחם.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון - לחצו כאן

‏על פי אותו דיווח, מתפלל מהשורה הראשונה לקה באירוע לבבי, בשלב הזה הנוכחים צועקים לשוטרים ולחובשים לעזרה ומנסים להרים אותו תוך שהם עוצרים את ההמון. זה יוצר את הקריסה. על פי אותה עדות השוטרים מנסים למנוע מההמון לדרוס אותו ואז חוסמים חלק מהמסדרון. הגרסה הזאת מנסה להסביר את עניין הקריסה והמחסומים.

על פי טענות אחרות שנשמעו בימים האחרונים, החליקו רבים על הגשר המשופע שהיה כולו ממתכת ובכך גרמו לנפילת האנשים ויצירת המפולת הקטלנית.

כזכור, באירוע הקשה מצאו את מותם 45 בני אדם ונפצעו למעלה ממאה, במה שמוגדר כאסון האזרחי הכבד ביותר במדינת ישראל מאז ומעולם. האירוע נחקר כעת בידי מח"ש כשהחקירה החלה כבר בבוקר שלאחר האסון הנורא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר