פצוע האסון. צפו

"שכבתי עם פנים אל הרצפה"; האברך שנפצע חזר למירון כדי להודות

כיומיים אחרי שנמחץ תחת ההמונים, בדוחק העצום שהוביל לאסון הכבד במירון, חזר ר' יוסף משה הפצוע למקום, כדי להודות לה', ואף שחזר: "הרגשתי ראש של מישהו מתחתיי" • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הרב יוסף משה ליבי, שנפצע קשה באסון, הגיע היום (ראשון) לאתרא קדישא מירון, כדי להודות על כך שחייו ניצלו, ב"נס גלוי", כדבריו.

האברך בן ה-47, תושב בני ברק ואב ל-12 ילדים, עבר בסוף השבוע האחרון מספר ניתוחים, בבית החולים זיו שבצפת, והיום הועבר להמשך שיקום בבית חולים במרכז הארץ.

בדרכו למוסד השיקומי, ביקש הרב ליבי שהאמבולנס של שלומי פורגס מ'עזר מציון' יעצור בדרך, בציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון, מקום האסון.

בבואו לשם, אמר ר' יוסף משה פרק תהילים, לעילוי נשמת ארבעים וחמשת ההרוגים, ונשא 'מזמור לתודה' כהודיה להשם יתברך על הנס הפרטי שלו.

אחרי שירת "יודו לה' חסדו", שחזר הרב ליבי את רגעי האימה, שהסתיימו כידוע בארבעים וחמישה חללים, מכל שדרות היהדות הנאמנה.

"הייתי מהראשונים שעמדו שם", סיפר. "כל מי שנפל, נפלנו עליו. גם אני נפלתי על מישהו. אבל לא ראיתי מי, שכבתי עם פנים אל הרצפה. אבל כן הרגשתי ראש של מישהו מתחתיי והרגשתי שטף דם".

לאחר מכן אמר ל'כיכר השבת' אחיו, הרב אשר ליבי, רב בית החולים לילדים שניידר ומנאמני ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי: "זו סגירת מעגל מרגשת. דמעות זלגו לכל הנוכחים; דמעות של עצב, עם דמעות של שמחה והודיה לקב"ה".

צפו בתיעוד המרגש

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר