הדרך לממשלת ימין?

הרב צבי טאו הודיע: אפשר להישען על רע"מ

יומיים לתום המנדט של ראש הממשלה נתניהו, וייתכן שנמצאה הדרך לממשלת ימין • מנהיג 'נעם', הרב צבי טאו הודיע כי יסכים לממשלה בהימנעות מפלגת רע"מ (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הרב צבי טאו (צילום: מיכאל יעקובסון)

האם נמצאה הדרך להרכבת ממשלת ימין? הרב צבי טאו, רבה של ישיבת הר המור ושל מפלגת נעם, להם יש נציג במפלגת הציונות הדתית, הודיע הערב (ראשון) שניתן להקים ממשלה גם אם כלול בתוכה הימנעות של רע"מ הערבית.

הרב טאו גולל את דבריו במכתב ארוך: "בימים אלו, מתוך הזעזוע הנורא מהאסון הכבד שפקד את כלל ישראל בעיצומה של שמחת ההילולא במירון, מתעוררות מחשבותינו להתבונן ולהקשיב לקול ד' הדובר בנו, דרך המאורעות, לטהר את ליבנו ולהסיר מעלינו את הנגע הנורא של ליבוי שנאת החינם המאיימת בחרפות ביטויי שנאתה, ותעמולת הטפתה, על חוסן מדינתנו ועל יציבות סדרי השלטון לקידומה ושגשוגה של המדינה".

הרב טאו כינה את הניסיון להחלפת נתניהו שנאה והכפשה: "עלינו לדחות בשאט נפש את תעמולת השנאה וההכפשה במה שנוגע לכבוד ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו. כל מטרתה היא להדיח את ראש הממשלה על ידי הפצת פילוג שנאה בקרב הציבור מחד, והכנת כתבי שטנה משפטיים נגדו מאידך".

"על כן אני קורא, לכל מי שהדבר בידו, לפעול ככל יכולתו על מנת לתת את הכוח בידי ראש ממשלתנו בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה, לכנוס אליו את כל הכוחות אשר לב יהודי בקרבם ולהמשיך להנהיג את עם ישראל למען עמו ונחלתו", סיים.

מ'עוצמה יהודית' נמסר בתגובה: "לשאלת עיתונאים אין שום שינוי בעמדת עוצמה יהודית. לא נאפשר הישענות על תומכי טרור ולא ניתן כוח למנסור עבאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר