לאחר כשבועיים

כתב אישום נגד הסוטר לנער החרדי ברכבת

הפרקליטות הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד צעיר ערבי, קטין בן 17 בגין תקיפה ממניע גזעני ופגיעה בפרטיות בשל הכאת נער חרדי (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טיקטוק)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד הערבי בן ה-17, על כך שסטר לנער החרדי ברכבת הקלה בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל אהרוני זאבי, ביום 14.4.21, ערב יום העצמאות, עלה הנאשם לרכבת הקלה בירושלים בתחנת כיכר ספרא, יחד עם עוד שישה קטינים נוספים. מספר דקות לאחר מכן, בתחנת "שמעון הצדיק", עלו לרכבת שני צעירים שהתיישבו באחד הספסלים ברכבת בקרון בו ישבה החבורה. הנאשם הבחין בצעירים שהיו בעלי חזות דתית יהודית והחליט לתקוף אותם. כאשר הרכבת הגיעה לתחנת שועפאט, ניגש הנאשם לעברם של הצעירים, הניף את ידו וסטר בחוזקה בפניהם והכל כאשר האירוע כולו מתועד על ידי חברו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם לאחד מהם כאבים חזקים בלחי ומשקפי הראייה שלו נשברו. אף הצעיר הנוסף חש בכאב ומשקפי הראייה שלו עפו מפניו מעוצמת הסטירה.

על פי כתב האישום, הפיץ הנאשם את הסרטון למספר אנשים נוספים. בהמשך, הסרטון הגיע לאדם נוסף שהפיץ את הסרטון ברבים ברשת החברתית "טיק טוק" כאשר מעל הסרטון מתנוסס כיתוב בערבית שפירושו: "אתם תמשיכו למחוק ואני אמשיך להעלות, זה או העם הפלסטיני או אתם".

עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר