תיעוד מפעים

צפו: כשרבה של רוסיה ברך על מים מהאוויר

המיליארדר מיכאל מירילשוילי הציג בפני רבה של רוסיה הרב בערל לאזאר, טכנולוגיה המוטמעת ברכב ומאפשרת הפקה של מי שתייה מהאוויר - תוך כדי נהיגה; הרב זיכה את הנגיד בברכת 'שהכל'; צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב שותה את המים מהאוויר (צילום: ללא קרדיט)

רבה של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר ביקר היום (שלישי) במשרדי חברת ווטרג'ן בישראל, שבבעלות איש העסקים והפילנתרופ מיכאל מירילשוילי.

במהלך הביקור, הציג מירילשוילי בפני הרב לאזאר את הטכנולוגיה (שאמנם כבר קיימת מספר שנים. ח"ב) והמכונות שפיתחה החברה להפקת מים מהאוויר.

מירילשוילי הציג בפני הרב את אחד הפיתוחים האחרונים של החברה - טכנולוגיה המוטמעת בתוך רכב ומאפשרת הפקה של מי שתייה תוך כדי נהיגה. הרב ניצל את ההזדמנות וזיכה את מירילשוילי בברכת 'שהכל'.

יצוין, כי טכנולוגיית חברת ווטרג'ן אינה זרה לרב לאזאר. לפני כשלוש שנים זכתה החברה לפרסום נרחב ברוסיה כאשר מכונותיה הוצבו בכמה עמדות מפתח באיצטדיון בו נערך גביע פיפא בכדורגל. לצד זאת, החברה פעילה בכ-80 מדינות ברחבי העולם באספקת מכונות לאיזורים עם מחסור במים.

לרב לאזאר ולמירילשוילי היכרות רבת שנים. לצד פעילותו העסקית העניפה, מירילשוילי נחשב לאחד התומכים הגדולים ביותר של הקהילה היהודית ברוסיה בראשותו של הרב לאזאר והוא משמש אף כנשיא הקונגרס היהודי האירו-אסייתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר