"תודה" ו"סליחה"

כשמיקי זוהר השתלח ביפעת שאשא ביטון • וידאו

"תודה לי לא אמרת, סליחה לגדעון סער לא אמרת, אבל לתקוף אותי אישית פה על הדוכן כן בחרת", כך הגיב מיקי זוהר, בארסיות, למתקפה נגדו מצד ח"כ יפעת שאשא ביטון (חדשות)

התגובה של זוהר לשאשא ביטוןם (צילום: ערוץ כנסת)

המאבק בין ח"כ מיקי זוהר, יו"ר סיעת 'הליכוד', לח"כ יפעת שאשא ביטון מ'תקווה חדשה', שהיה בשיאו בכנסת הקודמת, נמשך גם היום (רביעי) במליאת הכנסת.

ביטון, נאמה בכנסת נגד תקנות הקורונה, וציטטה את מיקי זוהר: "אז איך אמר מיקי זוהר - 'כח וכסף'. אז כנראה שהסיפור הגדול של הממשלה זה הכוח, זה הרצון עדיין לשלוט בחיים של אנשים, ואולי יש פה גם עניינים כספיים כי אף אחד לא יודע להסביר למה אנחנו נמצאים בתוך המעגל הזה רק איפה שנוח".

זוהר, לא נשאר חייב, ומיהר להגיב בנאום ארסי משלו, כשחזר למאבק שניהל נגד שאשא ביטון, בעת שכיהנה כיו"ר ועדת הקורונה, ופעלה נגד הממשלה.

דבריה של שאשא ביטון במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

"חשבתי שאת מתכוונת לומר לי תודה", אמר זוהר, "כי בעצם אני בניתי לך את הקריירה הפוליטית שלך. אם אני לא הייתי עושה את אותו אירוע בתוך הוועדה אני לא יודע אם היו יודעים מי זאת יפעת שאשא ביטון אז זה קצת מפתיע אותי שלא עלית להגיד לי תודה.

"אבל בסדר, אז לא אמרת תודה, זה בסדר גמור, אז אם לא אמרת תודה לפחות תגידי סליחה, תגידי סליחה לגדעון סער ששרפת לו עשרה מנדטים בתוך כמה חודשים מהרגע שחברתם".

"אז תודה לי לא אמרת, סליחה לגדעון סער לא אמרת, אבל לתקוף אותי אישית פה על הדוכן כן בחרת", אמר לה זוהר, "אז הרבה בריאות הרבה הצלחה זה מה שאני מאחל לך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר