קמפיין ברשת

"סירטון של אמא שלך מאבדת הכרה - עובר?"

מקרים בהם מידע על אסון הגיע לידיעת קרוב המשפחה דרך הרשת הוביל לקמפיין ייחודי של סדרת תמונות לסטטוס, המעוררת את המציאות הכאובה • את הכתבה הזו אתם חייבים להעביר (בארץ)

משה מנס | כיכר השבת |
לעורר מודעות (מתוך הקמפיין)

האסון במירון יחד עם טרגדיות נוספות בחודשים האחרונים, הציפו מציאות בזויה - בה אנשים מעבירים תמונות וסרטונים קשים לצפייה ללא שום חשיבה או מעצור.

לעתים, מדובר בתוכן שבחלקו עובר ומגיע גם לצעירים ואשר הצפייה בו עלולה לגרום לטראומה כאשר בנוסף לכך עצם הפצת השמועות, התמונות והסרטונים עלולה לגרום לכך שהמידע יגיע לידי בן משפחה, אשר יתבשר על הבשורה המרה ללא שום תמיכה נפשית אשר קריטית ברגעים הקשים.

ביוזמה של 'פורום של נשים חרדיות בתקשורת' נפתח קמפיין בכלי התקשורת - כולל כאן ב'כיכר השבת' - שמציג תמונות טיזר המדמות סרטון ואשר תחתיו הכיתוב: "סירטון של אמא שלך מאבדת הכרה - עובר?"; "סרטון של אחיך מתרסק על הכביש - עובר?"; "סרטון של הבן שלך נאבק על חייו - עובר?" .

כאשר במודעה האחרונה מופיע ההסבר: "עוצרים את הפצת הסירטונים והתגובות, לא מעבירים את זה הלאה".

יצוין, כי מה שעומד מאחורי הקמפין, הוא ההבנה שאנשים משתפים את התכנים הקשים ללא חשיבה, ואם רק היו חושבים בנפשם שמדובר בבן משפחה הם היו נמנעים מכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר