מה גילה התחקיר?

מעצר האב שחטף את בנו מהפגייה - הוארך

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצר האב, תושב בני ברק, שלקח את בנו, תינוק בן שמונה ימים, מ'איכילוב' והעביר אותו לב 'שיבא', כשהוא מונח בארגז האופניים שלו (אקטואליה)

האב על האופניים, התינוק בארגז (צילום: לפי סעיף 27 א')

בית המשפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של האב, תושב בני ברק, שלקח את בנו, תינוק בן שמונה ימים, מהפגייה בבית החולים 'איכילוב' והעביר אותו לבית החולים 'שיבא', כשהוא מונח בארגז האופניים שלו.

נציג המשטרה ביקש בדיון להאריך את מעצרו של האב, שנעצר אתמול, ועדכן כי האב חשוד שלקח את בנו, ממחלקת הפגים בבי"ח איכילוב והעבירו בארגז על אופניים חשמליים למרכז רפואי אחר, בית החולים 'שיבא' ללא אישור ושחרור רפואי.

כאמור, בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו של החשוד ב-4 ימים נוספים.

כפי שדווח אמש, האב לקח את בנו ממחלקת הפגים ב'איכילוב', ללא אישור ושחרור רפואי, והעביר אותו ל'שיבא', כשהוא מסיע אותו בארגז האופניים החשמליים שלו. כעבור זמן קצר עצרה המשטרה את האב לאחר שהילד נקלט במרכז הרפואי, אליו הביא אותו האב, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה לבחינת הרקע והנסיבות.

בתחקיר שנערך ב'איכילוב' בעקבות המקרה, כפי שדווח ב-ynet' עולה כי האחות בפגייה צרחה על האב בניסיון למנוע את המעשה, אך אף אחד לא הצליח לעצור בעדו מלקחת את התינוק. האבטחה שהגיעה למקום, נעלה את הדלתות אך הוא הספיק להימלט.

גורם בבית החולים סיפר ל-ynet כי התינוק אושפז בעקבת הפסקות נשימה שחווה לאחר הלידה.

ב'שיבא' הופתעו לראות שהתינוק הגיע בחיים. צינורות החמצן היו על פניו אך לא היו מחוברות, הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ במצב טוב ויציב.

  • תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר