הצלחה לבנט

ח"כ סילמן מבהירה: אשאר בימינה - גם בממשלת אחדות

בליכוד ציפו שהודעתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי תהיה הסנונית הראשונה בימינה והפנו את הלחץ לעידית סילמן, אך הח"כית הטרייה דחתה את כל ההצעות: "מעוניינת בעצירת הכאוס שמוביל נתניהו" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ עידית סילמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המאמצים להקמת ממשלת נפתלי בנט ויאיר לפיד נפגעו קשות כשאתמול חבר הכנסת עמיחי שיקלי, הרביעי ברשימת ימינה, הודיע אתמול (רביעי), כי יתנגד בהצבעה בכנסת על הקמת ממשלה כזו, מכיוון שזו הפרת בחירות משמעותית של המפלגה.

בגוש השינוי חששו מיצירת סחף שישפיע גם על חברי כנסת ימניים אחרים. בין השמות שהיו "על הכוונת" של מאמצי הליכוד לשכנוע היו חברי הכנסת איילת שקד, ניר אורבך, עידית סילמן ויועז הנדל מתקווה חדשה.

מאמצי בנט זנחו את מלאכת הרכבת הממשלה ופנו לבצר את הבית פנימה, ויום למחרת - כבר בנט מבטיח לצידו מישהי שלכאורה עמדה על הגדר. ח"כ עידית סילמן, שנכנסה לכנסת רק כי אלון דוידי פרש קודם ההשבעה, הודיעה: אלך עם יו"ר מפלגתי לממשלת אחדות.

ברשומה בחשבון הפייסבוק שלו תקפה סילמן את נתניהו: "אני מודה לרה"מ נתניהו על מבול ההצעות לתפקידים ולשיריונים שהועברו אליי באמצעות שליחיו הרבים. תודה - אבל לא. אינני מעוניינת בכך, אלא במניעת בחירות חמישיות ובעצירת הכאוס אליו הובלת את המדינה".

"אני ממשיכה בכל הכוח עם נפתלי בנט על מנת להקים ממשלה טובה בישראל בהקדם האפשרי", הודיעה סילמן.

כעת המאמץ של חברי גוש הימין, ישוב להתרכז באורבך ושקד, כי גם חבר הכנסת יועז הנדל נחשב לפחות לחיץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר