בדרך לממשלת 'שינוי'

בנט: מוכן לשלם מחיר פוליטי אישי ובלבד שתקום ממשלה

לאחר שנפגש עם כל ראשי המפלגות מגוש 'השינוי', יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, התייחס למו"מ המתקדם לקראת הקמת הממשלה והצהיר כי יהיה מוכן לשלם מחיר פוליטי אישי ב'בייס' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט ושותפו החדש ישן לפיד (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, התייחס למשא ומתן המתקדם עם ראשי המפלגות מגוש 'השינוי' והפגישות הרבות שהתקיימו ביום שישי. לדברי בנט הפערים עדיין גדולים אך יהיה מוכן לשלם מחיר פוליטי אישי ובלבד שתקום ממשלה בישראל.

לדברי בנט: "זה לא נעים לעמוד במרכז מתקפה מאורגנת. לקחתי על עצמי תפקיד קשה, קשה מאוד, של מי שינסה - לא בטוח שיצליח - לעצור את הסיחרור הפוליטי שישראל נקלעה אליו אחרי ארבע מערכות בחירות בלי הכרעה - ולהקים ממשלה שתחזיר את המדינה למסלול ותעבוד עבור האזרחים".

בנט הדגיש: "הלכתי בכל הכח עם נתניהו מהרגע שקיבל את המנדט.. נתניהו נכשל. הוא לא הצליח לשכנע את סמוטריץ להכנס, והשאר ידוע".

לדבריו: "האווירה אמנם טובה, אבל הפערים לא פשוטים לגישור. אני חושב שמיותר לציין שאני מוכן ללכת רחוק ולשלם מחיר פוליטי אישי ב'בייס' שלי ובלבד שתקום ממשלה. אפשר להסכים שלא להסכים. אבל - יש עקרונות ליבה שאני לא מוכן לוותר עליהם וקווים אדומים שלא אעבור".

בנט הוסיף: "אלה לא ימים קלים. אני יודע מאין באתי ולאן אני הולך, ואני נחוש למצות את הנסיון הזה עד סופו, אבל זה לא פשוט כשאנשים שהלכת איתם כברת דרך, שגידלת אותם פוליטית, משתמשים נגדך במלים קשות שאני אפילו לא רוצה לחזור עליהן".

"אינני יודע אם אצליח, אבל אני יכול להבטיח לכם, שאני, בכל כוחי, אנסה לתקן", סיים בנט את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר