הרמטכ"ל עודד

כוכבי ללוחמים: "סיכלתם פיגוע שהיה משפיע על כל המדינה"

הלוחמים שסיכלו בסוף השבוע האחרון פיגוע גדול, שתוכנן ככל הנראה לירושלים, כאשר נטרלו את שלושת המחבלים שפתחו בירי, שמעו דברי הוקרה ותודה מהרמטכ"ל כוכבי. צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, קיים היום (ראשון) הערכת מצב מבצעית, במוצב 'סאלם' שבחטיבה המרחבית 'מנשה', שחייליו סיכלו בהצלחה פיגוע גדול שתכננו שלושה מחבלים, בהם ירו עד לנטרולם.

ברקע האירועים האחרונים, סקרו לוחמי משמר הגבול בפני הרמטכ"ל את השתלשלות ניסיון פיגוע הירי שסוכל, ושמעו ממנו דברי עידוד.

"בזכות הלוחמים שכאן, מנענו פיגוע - אצבע הלוחמים שלחצה על ההדק סיכלה פיגוע שהיה יכול להשפיע על המצב במדינה כולה. אני רוצה להביע את הערכתי ללוחמים, ולמפקדים שהכינו אותם למצבים מהסוג הזה", אמר כוכבי.

הרמטכ"ל אף הנחה על תגבור גזרת אוגדת יהודה ושומרון בשלושה גדודים נוספים, במטרה להעצים את המוכנות בתקופה הקרובה - בדגש על חיזוק ההגנה במרחב התפר.

בסיום הערכת המצב, בה השתתפו מפקד פיקוד המרכז, אלוף תמיד ידעי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל יניב אלאלוף וראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, הוסיף כוכבי: "הכל מתחיל בגישה מבצעית ובהערכות נכונה".

"אוגדת איו"ש ופיקוד מרכז ערוכים היטב, ומבצעים מגוון רב של פעולות - שבזכותן אנחנו מצליחים למנוע פיגועים ולשמור על ביטחונה של מדינת ישראל", הוסיף ראש המטה הכללי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר