התקדמות במגעים

דיווח: עבאס יהיה חלק מממשלת בנט-לפיד

מתקרבים להקמת ממשלת שמאל: יו"ר רע"מ עבאס, ייפגש מחר עם לפיד ובנט וידון עמם בסוגיות החשובות לו. על פי המסתמן, עבאס, מוכן ללכת עם ממשלת בנט-לפיד (אקטואלי)

מנסור עבאס (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

המגעים להרכבת ממשלת בנט-לפיד: צוותי המשא ומתן של 'ימינה' ו'יש עתיד', ערכו היום (ראשון) פגישות עם מפלגת רע"מ שבראשות מנסור עבאס ועל פי המסתמן, עבאס יהיה חלק מהקואליציה, כך דווח הערב ב'החדשות'.

על פי הדיווח, הושגה במהלך הפגישה התקדמות משמעותית בין הצדדים, ועל פי המסתמן, כבר בשבוע הבא, יוכלו להשביע את הממשלה, כשמנסור עבאס אמנם לא ישמש כשר - אך יהיה חלק בלתי נפרד מהקואליציה.

מחר אמורה להיערך פגישה משולשת, בין בנט, לפיד ומנסור עבאס, בה הם אמורים לסגור את הקצוות של הממשלה שתקום ולגשר מעל כל האי-הבנות שיש ביניהם עד כה.

מנסור עבאס, ככל הנראה כבר לא ילך עם גוש הימין וזאת בשל המהומות לאחרונה בירושלים, חלק מהדרישות שהציב עבאס; מאבק בפשיעה בחברה הערבית ותקציבים גדולים למגזר.

יצוין, כי לאורך כל היום התקיימו שיחות של צוותי המו"מ של המפלגות בכפר המכביה. הצוותים החלו בניסוח טיוטות של הסכמים קואליציוניים על בסיס מנגנון האומר כי הממשלה תעסוק בכל מה שלא במחלוקת ואילו כל הנושאים השנויים במחלוקת והרגישים יישארו מחוץ לקווי היסוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר