צייץ - ומחק

ח"כ מימינה חשף: אלו תשעת המשרדים שייסגרו

אביר קארה, הנחשב מקורב לנפתלי בנט, פרסם בטוויטר את רשימת המשרדים שיסגרו בהשבעת הממשלה החדשה, ומחק כעבור דקה • בין המשרדים: התפוצות, ההתיישבות והמורשת (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אביר קארה (צילום: Olivier Fitousi/Flash90)

ממשלת בנט-לפיד קורמת עור וגידים, וחלקים בגוש השינוי אף חושבים שחתימה על הסכמים קואליציוניים יכולה להתקיים כבר ביומיים הקרובים.

הממשלה החדשה לא תחליט על דברים רבים, ונושאים שנויים במחלוקת כמו סיפוח יהודה ושומרון או תוכנית למערכת המשפט יצטרכו לבוא באישור שני הצדדים, אבל שני ראשי הממשלה המיועדים, נפתלי בנט ויאיר לפיד, מסכימים כי את מספר משרדי הממשלה צריך לצמצם.

כיום, בממשלת בנימין נתניהו ובני גנץ, ישנם 34 משרדים, המספר הגבוה בתולדות המדינה. ליו"ר יש עתיד ישנה גישה כי מספר המשרדים צריך להיות מצומצם ל-18, אך מטעמי נוחות קואליציוניים הוחלט להותיר 24 או 25 משרדים קיימים.

הציוץ שנמחק

בתקשורת דווח בימים האחרונים על משרדים שיסגרו, אבל אישור מגורם מוסמך לא ניתן - עד אמש. חבר הכנסת אביר קארה מימינה, הנחשב למקורב ליו"ר המפלגה נפתלי בנט, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי תשעה משרדים יסגרו בממשלה הבאה - ומחק מייד.

על אף שמחק, הנה התוכן לפניכם: "בממשלה שתקום יסגרו משרדי המים, ההשכלה (הגבוהה; בעבר היה משרד של זאב אלקין וכיום של יובל שטייניץ), ההתיישבות, קידום וחיזוק קהילתי, הסייבר, הדיגיטל, התפוצות, ירושלים ומורשת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר