הסלמה בדרום

יאיר לפיד, בנט וסער: "נגבה תגובה נחושה"

יושבי ראש מפלגות גוש השינוי, יש עתיד, ימינה ותקווה חדשה, הודיעו כי יתמכו ברה"מ נתניהו אם יגיב בחומרה על ההסלמה מצד חמאס • גם יו"ר סיעת הליכוד דרש תגובה חריפה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

המשא ומתן להקמת ממשלת בנט-לפיד ירד מסדר היום המלא, ומפנה את מקומו להסלמה החריגה במצב הביטחוני, שכללה ירי רקטי לירושלים והסביבה.

ברקע זה, ראשי מפלגות גוש השינוי, יאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער, פרסמו כולם הודעה המגבה את הממשלה ודורשת תגובה חריפה נגד חמאס.

יו"ר יש עתיד כתב: "אף מדינה לא יכולה לאפשר לאזרחיה לחיות תחת איום טרור. ישראל חייבת לפעול בצורה נחושה וחזקה ולהחזיר את ההרתעה. אנחנו נגבה את פעולות הממשלה במלחמה מול אויבי ישראל".

יו"ר ימינה, הצפוי לכהן ראשון כראש הממשלה, מסר: "בטרור הפלסטיני יש להילחם באגרוף ברזל. ‏מי שמכניס את תושבי ישראל למקלטים, צריך לדעת שיתחרט על כך. אנו נגבה פעולה נחושה של ממשלת ישראל".

יו"ר תקווה חדשה היה הראשון לקרוא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון בני גנץ להגיב בחריפות: ‏"תוקפנות חמאס מחייבת תגובה חריפה להשבת ההרתעה ואנחנו נגבה החלטות של הממשלה שיביאו לכך".

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, קרא לראש הממשלה לפעול: "להכות בחמאס בעוצמה, עכשיו ובכל הכוח".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שר הביטחון לשעבר, תקף: "שוב נוכחנו לדעת שמדיניות ההסדרה של נתניהו היא מכבסת מילים למדיניות כניעה לטרור המביאה להשלכות כואבות. עכשיו עלינו להתמקד בהשבת הביטחון למדינת ישראל ולשים את הנושא בראש סדר העדיפויות".

חברת הכנסת איילת שקד אמרה כי "מי שנכנע בהר הבית במערכה הראשונה מקבל טילים על ירושלים במערכה השניה. זו או נחישות או רפיסות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר