חטיפת נשק

ניסיון פיגוע נוסף הסתיים בנס: המחבל נוטרל

שוב ניסיון פיגוע הסתיים בנס, ללא נפגעים. חייל צה"ל הותקף בידי מחבל שניסה לחטוף את נשקו, סמוך לנבי מוסא. החייל נפצע באורח קל בלבד, המחבל נוטרל במקום ונאזק (ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

שוב ניסיון פיגוע הסתיים בנס ללא נפגעים באופן משמעותי. חייל הותקף בידי מחבל שניסה לחטוף את נשקו סמוך לנבי מוסא ונפצע באורח קל, המחבל נוטרל על ידי קצין מג"ב שנקלע למקום.

מדוברות המשטרה נמסר, כי קצין מג"ב שהיה בדרכו לבסיס זיהה במהלך הנסיעה בצומת נבי מוסא שביהודה ושומרון חייל צה"ל שנאבק עם חשוד בידיים בתחנת האוטובוס. הקצין עצר את רכבו בתחנה במהירות, זיהה שהחייל רוסס בגז מדמיע ע"י החשוד ושהחייל והחשוד נאבקים על הרצפה תוך שהם מתגלגלים והחשוד מנסה לחטוף לחייל את נשקו.

הקצין השתלט על החשוד יחד עם החייל ובכך מנע את ניסיון חטיפת הנשק. החייל פונה עם פציעות קלות. החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרת ישראל.

מדובר צה"ל נמסר, כי הבוקר (רביעי), "חשוד הגיע לתחנת אוטובוס בצומת נבי מוסא במרחב החטיבה המרחבית "הבקעה והעמקים", ריסס לוחם צה"ל ששהה בתחנה בגז פלפל וניסה לחטוף את נשקו. הלוחם הדף את המחבל בסיוע קצין מג"ב שעבר בנקודה ועצר אותו. החשוד הועבר להמשך חקירת משטרת ישראל".

אתמול בצהריים (שלישי), נעשה ניסיון פיגוע בכניסה לחטמ''ר שומרון. מחבלת חמושה בסכין רצתה לבצע פיגוע במקום אך נוטרלה על ידי מתנדב בכב"ה שחשד בה. לא היו נפגעים בקרב החיילים.

מתנדב מיחידת המתנדבים "יצהר" שהיה בדרכו חזרה מאירוע שריפה בהר ברכה הבחין לפתע בשולי הדרך בפלסטינאית ההולכת בצורה חשודה מכיוון הכפר חווארה אל תחנת אוטובוס בכיכר החטיבה בשומרון. המתנדב שזיהה את הסיטואציה כחריגה עצר את רכב הכיבוי וניגש לעברה בניסיון להתחקות על מעשיה.

כאשר היה במרחק של מטרים בודדים מהחשודה שלפה לעברו האשה סכין והחלה לרוץ לכיוון תחנת ההסעה. המתנדב שהיה חמוש החל בנוהל מעצר חשוד תוך שהמחבלת זורקת את הסכין מידיה. מתנדב האש השתלט על החשודה, ריתק אותה לקרקע תוך שהוא מזעיק כוחות צבא לזירה.

הניסיון הזה מצטרף לגל המתיחות הגדול וניסיונות הפיגוע הרבה שהיו בשבוע האחרון, ניסיונות שהסתיימו ב"ה בניטרולם של המחבלים ללא נפגעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר