שלושה שבועות לאסון

האח השכול בדמעות: "רוצים ועדת חקירה ממלכתית"

שלושה שבועות חלפו מאז אסון מירון והמשפחות השכולות של 45 הקורבנות ממשיכות לזעוק ולדרוש הקמת ועדת חקירה ממלכתית • האח השכול, ישראל אפרים דיסקינד, באולפן (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך)

שלושה שבועות חלפו מאז אסון מירון והמשפחות השכולות של 45 הקורבנות ממשיכות לזעוק ולדרוש הקמת ועדת חקירה ממלכתית. האח השכול, ישראל אפרים דיסקינד, באולפן 'כיכר השבת'. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התייחס ישראל אפרים לדרישה להקמת ועדת חקירה ופנה לחברי הכנסת החרדים: "ציפינו בימי השבעה שחברי הכנסת החרדים - שדווקא הם ייקחו על עצמם לתקן את המחדלים, אבל משום מה הם מסנדלים את זה. אתם הנציגים של המשפחות, הם הצביעו לכם, הם מצפים שאתם תקימו ועדת חקירה ממלכתית!".

אפרים ישראל דיסקינד בריאיון לישי כהן

ישראל אפרים מספר על אחד הרגעים הקשים: "הנושא הגדול פה שהכי כאב לי? זה היה הנושא שאני הייתי צריך להפוך להיות קצין העיר של המשפחה שלי, אמא שלי, כל הלילה היא הייתה איתי בטלפון. בבוקר הייתי צריך להסתכל לה בלבן של העיניים ולהגיד לה שהבן שלה, האהוב שלה, הוא ז"ל. לא היה אף גורם.

"יותר מזה, שתי דקות לפני שקברנו שת שמחה בונים, אנחנו עומדים על הקבר, אני מקבל שיחה מהמשטרה, הקצין שאומר לי 'רצינו לשאול אם שמחה בונים יצר איתך קשר?', זה מעבר לניתוק, זה מחדל נוראי".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר