הפלונטר הפוליטי

הליכוד נגד בנט: "מדבר ימין ופוזל שמאלה"

מפלגתו של נתניהו תקפה את יו"ר ימינה, אחרי שהאשים את רה"מ בחוסר משילות: "עסוק בלצייץ ולכתוב מאמרים" • בהודעה נמסר, ברמז: לא תהיה רוטציה בממשלת ימין (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום: Flash90)

הליכוד תוקף את יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, בתגובה לדברים שפרסם מוקדם יותר היום (ראשון) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כזכור, חבר הכנסת בנט האשים את נתניהו בכך שהוביל את מדינת ישראל ל"תקופה של חולשה ומבוכה לאומית שלא הייתה כמוה", אך לא הבהיר לאן פניו - מבחינת הרכבת הממשלה.

בתגובה, הליכוד מפרסם הודעה ארוכה, שבין היתר מאשימה את בנט בחתירה להקמת ממשלה עם גוש השמאל: "ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל. בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה 'ימניים' והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה".

"גם אחרי ההתקפות הרצחניות של החמאס, ההתפרעויות האלימות בתוך ישראל וחידוש הדיבורים על מדינה פלסטינית שתהיה חמאסטן ענקית, הם ממשיכים לפעול להקמת ממשלה שתהיה תלויה במשותפת ובמפלגות השמאל של לפיד, מרצ והעבודה", מוסיפים בליכוד, בהתעלם מהעובדה כי גם הם ישמחו לעזרה מאצבעות ח"כי הרשימה האסלאמית.

הליכוד אף דורש מבנט התחייבות, בקולו, ש"ממשלת השינוי" ירדה מהפרק, כפי שאמר לפני שבוע וחצי בצורה לא רשמית. "הגיע הזמן שהם יודיעו בבירור שהם לא יצטרפו לממשלה כזאת, ושהם יצטרפו לממשלת ימין בראשות נתניהו", נמסר מהמפלגה.

בהודעה זו רומז הליכוד לנפתלי בנט, גדעון סער ובני גנץ, כי כעת נתניהו לא מתכוון לוותר על כס ראש הממשלה, גם לא ברוטציה, להבדיל מימיו האחרונים עם ה'מנדט': "הממשלה הבאה תידרש להתמודד עם אתגרים אדירים, מבית ומחוץ, ורק ממשלת ימין בראשות נתניהו תוכל להתמודד עמם בהצלחה".

מכלות האתגרים לא בשביל ממשלת שמאל, התלויה ברשימה המשותפת, ושבקבינט הביטחוני שלה יושבים ניצן הורוביץ, תמר זנדברג ומרב מיכאלי", עקצו בליכוד.

יו"ר הסיעה ויו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, הוסיף וצייץ: "יש ימין ויש שמאל. ‏בנט וסער - הגיע הזמן שתבחרו צד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר