קידוש ה'

אבידת השחקן המפורסם נמצאה בידי חרדי

טבעת יקרה שאבדה לשחקן מפורסם נמצאה בידי חרדי מצפת. אביב אלוש, השחקן המרוגש, שהתקרב בשנים האחרונות לדת, שיתף ברשתות החברתיות את הסיפור המרגש (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: רשתות חברתיות)

השחקן המפורסם אביב אלוש, שהתקרב בשנים האחרונות לדת ולמסורת היהודית, שיתף ברשתות החברתיות סיפור מרגש על 'השבת אבידה' לטבעת יקרה שאבדה לו בעת שהלך לטבול במעיין.

"ביום שישי הלכתי עם הילדים לטבול באחד מהמעיינות האהובים עלי בצפון והנחתי את הטבעת נישואין בצד ושם גם נשארה", כתב אביב אלוש, "אחרי רבע שעה קלטתי שהיא לא עלי ונזכרתי שלא לקחתי אותה ומיד חזרנו למעיין...".

"הילדים נלחצו ואמרו לי אבא, מישהו בטוח לקח אותה, אני ברוגע אמרתי להם שאין סיכוי בעולם שמישהו לקח אותה, וגם אם היא לא שם אז מישהו לקח אותה כדי להחזיר ולקיים את מצוות "השבת אבידה" ובאמת הגעתי לשם והיא לא היתה".

בהמשך דבריו גולל השחקן הישראלי את הניסיונות לאתר את הטבעת היקרה: "היו שם כמה חברה שניסו לעזור ולחפש אותה ואני בביטחון מלא אמרתי להם שבטוח מישהו לקח אותה כדי לשמור עליה ולהחזיר. השארתי שם פתק קטן עם טלפון ושחררתי והבטחתי לילדים שתוך כמה ימים הטבעת תחזור".

(רשתות חברתיות)

הבוקר (ראשון) קיבל השחקן הישראלי הודעה מאדם חרדי שמצא את הטבעת היקרה: "היום בבוקר תוך כדי הקפה קיבלתי הודעה עם צילום של פתק שמישהו השאיר ליד המעיין ושהטבעת נמצאת אצלו. החיוך שזה העלה בי הוא לא היה חיוך של שמחת המציאה הוא היה חיוך ושמחה שלי מעצמי שלרגע לא היה לי ספק - כי לנצח את הספק זה הניצחון האמיתי".

"אז האיש המיוחד הזה הוא יעקב מלול מצפת והחיבוק המצווה והסיפור הקטן הזה שהיה בינינו הרחיב לנו את הלב מקצה לקצה. כמה יפה תורת ישראל וכמה יפה עם ישראל שצועד בדרכיה", כתב לסיום.

אביב אלוש, הוא אחד השחקנים המצליחים בישראל - בשנים האחרונות התקרב לדת ולמסורת היהודית, מידי יום הוא מניח תפילין ומתפלל, לומד תורה ואף שומר שבת וכשרות, בנוסף לכך הוא מרבה להשתטח בקברי צדיקים ואף ויתר על עבודה בקודשי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר