"לא זקוקים לכך"

גדעון סער: "אני אומר בבירור לא נצטרף לממשלת נתניהו"

בפתח ישיבת סיעת תקווה חדשה, אמר היו"ר גדעון סער: "בליכוד ושבים שנצטרף לממשלה בראשות נתניהו. אני משיב בבירור: לא נצטרף לממשלה כזו. ישראל לא זקוקה לכך" (ארץ)

גדעון סער (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 • וידיאו: ערוץ כנסת)

בישיבת הסיעה היום (שני) של סיעת תקווה חדשה, הבהיר גדעון סער, כי אינו מעוניין להצטרף בשום קונסטלציה לממשלה שבראשותה יעמוד בנימין נתניהו.

סער פתח בעקיצה למפלגת הליכוד: "'ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל', נאמר אתמול בהודעת הליכוד. זה נכון. הכישלון המתמשך מזה 12 שנה במדיניות מול עזה רשום על שמו של מי שהבטיח ב-2009, ערב עלייתו לשלטון "למוטט את שלטון החמאס בעזה".

"חזינו כולנו בימים האחרונים בקריסת המשילות וביטחון הפנים במהומות ברחבי הארץ, בדגש על הערים המעורבות. חזינו כולנו בהפקרת ביטחונם ורכושם של יהודים בלוד, בעכו ובערים נוספות. זהו סימפטום למחדל מתמשך שבו הלכו, נוצרו והתרחבו בעשור האחרון שטחים אקס-טריטוריאליים ברחבי ישראל: בנגב, בגליל, בלוד, בדרום תל אביב ועוד".

גדעון סער הוסיף ואמר: "מי אחראי לתהליכים חמורים אלה? מי שמכהן מזה למעלה מ-12 שנים ברציפות כראש ממשלת ישראל. מי שמקלקל - לא יוכל לתקן. היום אושרה בועדה המסדרת פה אחד הצעת החוק שלי לעונשי מינימום לעבירות של סחר והחזקה בנשק בלתי חוקי. הצעה זאת טורפדה ע"י הממשלה בכנסת הקודמת".

"יש היום מאות אלפי כלי נשק בלתי חוקיים שמסתובבים בציבור. לפי ההערכות 90% במגזר הערבי. חייבים לטפל בנושא הזה. כבר פניתי ליו"ר הכנסת יריב לוין שיביא בדחיפות את ההצעה לדיון ולהצבעה במליאת הכנסת. אם הממשלה אינה עושה דבר - לפחות אפשרו לכנסת לחוקק חוקים הדרושים להחזרת המשילות ובטחון הפנים".

סער התייחס שוב להודעת הליכוד ואמר: "בהודעת הליכוד מאתמול נאמר, כנראה גם כלפינו, שהגיע הזמן שנודיע בבירור שנצטרף רק לממשלה בראשות נתניהו. אז הנה אני משיב, ואומר שוב, בבירור: לא נצטרף לממשלה בראשות נתניהו. ישראל אינה זקוקה לעוד ימים ושנים של שלטון נתניהו, אלא בדיוק להיפך מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר