שכר שיחה נאה?

יאיר לפיד: "אני צאצא של השל"ה, לא נראה לי שהוא מרוצה ממני"

"אני בדיוק עסוק בלשלוח את כל החבורה הזו לאופוזיציה, אך אני חייב להודות לכל המתנדבים החרדים בתקופת הקורונה", הנאום המיוחד של לפיד בכנס ההוקרה של 'דגל' • צפו (חרדי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יאיר לפיד, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

באירוע הוקרה שערך היום (שני) בכנסת יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני - למתנדבי הקורונה החרדים, הוא סיפר על היותו נכד של השל"ה הקדוש והודה למתנדבים והמתנדבות החרדים.

לפיד פתח ואמר: "לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל אני צאצא של השל"ה הקדוש, לא נראה לי שהוא מסתכל עלי מלמעלה והוא מרוצה, אך שאני מסתכל עליו ללמעלה אני מאוד מרוצה".

"לשל"ה יש תפילה מפורסמת שלא נקנא לעולם, אך אני מפר את התפילה שלו - ואומר כאן, כי אני מקנא במתנדבים שפעלו ללא לאות בתקופת הקורונה".

עוד אמר יאיר לפיד: "אני רואה פה אנשים שליבם במקום הנכון, יכולתי לומר שאני רואה פה בעיקר גברים חרדים, אך מה שאני רואה, זה אנשים שמגיעים לעזור לאנשים אחרים בשעת מצוקה, מדובר באנשים שאכפת להם ויצאו מאזור הנוחות שלהם והלכו לתת כתף ולב לאחרים".

לפיד אף הוסיף בציניות: "אני בדיוק עסוק בלשלוח את כל החבורה הזו לאופוזיציה, אבל היה לי חשוב לבוא הנה (נקווה שניכשל.. ברור), אך היה לי חשוב לבוא הנה ולהודות לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר