"שיחזור לש"ס"

ח"כ מ'הליכוד' טוען: יש עריקים; הח"כים של סער מכחישים

שמונה ימים לתום המנדט של יאיר לפיד, חה"כ שלמה קרעי טוען, כי ברגע שהמנדט יחזור לכנסת, יש להם עריקים ממפלגתו של סער; הח"כים הפוטנציאליים זועמים; "מאוחדים מאחורי סער" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הנדל וזאב אלקין (צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

חבר הכנסת הדתי ממפלגת הליכוד - שלמה קרעי טען הבוקר (שלישי) ב-ynet, כי לראש הממשלה נתניהו יש עריקים ממפלגת תקווה חדשה וכך, לאחר שיחזור המנדט לכנסת, הוא יוכל להרכיב את הממשלה ולא נצטרך ללכת לבחירות חמישיות.

חבר הכנסת קרעי, התראיין היום ואמר בביטחון רב, כי לאחר שהמנדט יחזור לכנסת, בנט יחבור לנתניהו ויהיו עוד שני עריקים ממפלגת תקווה חדשה.

לדברי קרעי, חברי הכנסת הפוטנציאליים הם; זאב אלקין (שלאחרונה נטען, כי ניהל מגעים עם נתניהו - אך אלקין הכחיש. י"כ), יועז הנדל ושרן השכל.

לדברי חבר הכנסת קרעי, אותם חברי הכנסת כבר לא מחויבים לגדעון סער ב-21 הימים שהמנדט יחזור לכנסת.

חברי הכנסת "שהואשמו" על ידי קרעי בבגידה, מיהרו להוציא הכחשה גורפת. חבר הכנסת אלקין אמר: "לא היה ולא נברא. מעניין שח״כ קרעי רוצה להגיש את מועמדותו לתפקיד הדובר שלי. תזכורת: לחבר כנסת אסור לעבוד בעבודות נוספות".

חברת הכנסת שרן השכל הגיבה: "כך ממציאים ספין, כולנו מחוייבים ומאוחדים מאחוריי גדעון סער. קרעי משקר, זו הדרך היחידה שלו להתקדם בפוליטיקה אחריי שהכשיל ופגע בליכוד בבחירות האחרונות. איך ידע מה קורה בתקווה חדשה, כשאין לו מושג מה קורה בליכוד? אולי כדאי שיחזור הביתה לש"ס".

חבר הכנסת יועז הנדל אמר: "קרעי הבהיר לנתניהו שהוא לא מחויב לו יותר, רק לאידאולוגיה ימנית. אחרי הרפיסות בלוד ובעכו, אובדן הנגב והגליל ואובדן ההרתעה לחמאס, הבהיר קרעי לנתניהו שב21 יום הוא כבר לא ביביסט והופך להיות ימני".

מנגד, בריאיון שהעניק היום מיקי זוהר לקול ברמה, אמר: "לדעתי אנחנו לא בדרך לבחירות חמישיות, כי במידה ולא נצליח להשיג את הקואליציה שאנחנו רוצים, נפתלי בנט ילך להקים ממשלת שמאל בתמיכת הערבים".

בנוסף, זוהר דחה מכל וכל כי נתניהו תכנן להקים ממשלה בתמיכת רע"מ ואמר כי "הליכוד מעולם לא שקל תמיכה אקטיבית של מנסור עבאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר