האסון במירון

ארבעה חשודים בגרימת מוות ברשלנות - נחקרו באזהרה

שני מנהלי ביטחון שהעניקו שירותי אבטחה בהר מירון ושני עובדים בחברת אבטחה שמעניקה שירותים למרכז המקומות הקדושים נחקרו באזהרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות (ארץ)

זירת האסון (צילום: David Cohen/Flash90)

האסון במירון: ארבעה חשודים נוספים נחקרו היום (שלישי) באזהרה במשרדי יחידת להב 433 בחשד לגרימת מוות ברשלנות, בעקבות מותם של 45 בני אדם, באסון הגדול בל"ג בעומר במירון, שהפך לאסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה.

ארבעת החשודים הנוספים, לפי הדיווח ב-ynet, הם שני מנהלי ביטחון שהעניקו שירותי אבטחה בהר מירון ושני עובדים בחברת אבטחה שמעניקה שירותים למרכז המקומות הקדושים - אחד מהם הוא הבעלים של החברה והשני הוא מנהל בכיר בה.

במהלך החקירה, תפסו החוקרים מסמכים רלוונטיים וארבעת הנחקרים שוחררו בתנאים מגבילים.

פינוי ההר מיד לאחר האסון (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, עד כה עוכבו לחקירה במשטרה שני מהנדסים, האחד מנהל בטיחות והשני יועץ בטיחות, שאישרו תוכניות הנדסיות במתחם קבר הרשב"י. בנוסף, המשטרה פשטה על בתיהם.

למרות הטענות על מעורבות המשטרה באחריות על הנעשה בהר, החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כי המשטרה והמחלקה לחקירות שוטרים יחקרו יחד ולחוד את האסון במירון.

"קשה להפריז בחומרת האסון שאירע בהר מירון, ועל כן יש לעשות כל שניתן כדי לחתור לגילוי האמת באמצעות חקירה אפקטיבית ויעילה", הודיע היועמ"ש, "הטלת מלאכת החקירה של האירוע על משטרת ישראל או על מח"ש, כל גוף לעצמו, וכן חקירת האירוע על ידי שני הגופים בנפרד, מקשה על מיצוי החקירה, ואף עשויה להביא לתקלות שיפגעו בחקר האמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר