אסון מירון

ח"כ רון כץ: "לא ברור מי מפחד מוועדה ממלכתית"

ח"כ רון כץ התייחס למהלכים לקידום ועדת חקירה ממלכתית לחקירת אסון מירון וענה לח"כ משה ארבל שטען שבידי 'יש עתיד' יש את האפשרות להקים ועדה מבלי לעורר סערה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ רון כץ, איש 'יש עתיד', התייחס למהלכים לקידום ועדת חקירה ממלכתית לחקירת אסון מירון וענה לח"כ משה ארבל שטען שבידי 'יש עתיד' יש את האפשרות להקים ועדה מבלי לעורר סערה פוליטי. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

ישב כאן ח"כ משה ארבל מש"ס וטען שכל האירוע הזה של יש עתיד הוא שימוש פוליטי בטרגדיה קשה של מותם של 45 בני אדם, משום שלדבריו, הוא פנה יום קודם ליו"ר הוועדה ח"כ אלהרר וביקש ממנה להקים את הוועדה לביקורת המדינה, ואז ברגע אחד אפשר להקים וועדת חקירה ממלכתית, ללא כל הבלגן?

"אני אחזיר את השאלה לח"כ ארבל ואשאל, מדוע זה משנה מי מקים את הוועדה, הרי מי שהגיש את ההצעה להקים את וועדת החקירה הוא ח"כ מיקי לוי, שמכיר את המשטרה היטב, טוב יותר מחברי הכנסת, והוא זה שמבקש לחקור את הנושא מבלי להגן על שום גורם".

אם זה בידיים שלכם, מדוע לא להקים את הוועדה באמצעות הוועדה לביקורת המדינה?

"המטרה של ש"ס והמפלגות החרדיות צריכה להיות להקים את הוועדה הזו כמה שיותר מהר, ולמרות ההתנגדות התמוהה של הנציגים החרדים, הוועדה תקום בסופו של דבר. מרבית הציבור החרדי ששלח את נציגיו לכנסת מעוניינים בוועדת חקירה, ולכן לא ברור מי מפחד מהוועדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר