"סיקור חיובי"

מנכ"ל וואלה ביקש לעדן ביקורות על ליברמן

במהלך משפטו של ראש הממשלה נתניהו, נחשפו תכתובות בין מנכ"ל וואלה לשעבר לעורך האתר, אבי אלקלעי, בהן כתב כי ישמח "לראות כותרות חיוביות" על אביגדור ליברמן (חדשות)

ליברמן (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

הדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמשכים גם היום (רביעי) בחקירתו הנגדית של עד התביעה בתיק ומנכ"ל 'וואלה' לשעבר, אילן ישועה, שהעיד כי נפגש עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לדבריו, לאור בקשתו של שאול אלוביץ', מי שהיה בעלי האתר.

ישועה התייחס בבית המשפט ליחסיו עם יו"ר 'ישראל ביתנו', ליברמן ואמר כי הוא "מניח שהיו כמה שיחות". עוד אמר מנכ"ל וואלה כי "שאול ביקש שאשמור איתו על קשר טוב, שיש איזו תלונה או חקירה, לא משנה". בהמשך הוסיף כי הקשר "לא רווח, אבל היה... לפעמים זה היה הקשר של שאול ולפעמים הקשר של החברה".

סנגורו של ראש הממשלה נתניהו, בועז בן צור, שאל את ישועה האם בפגישותיו עם ליברמן היו דיונים על הסיקור שמקבל באתר, וישועה אמר כי ליברמן לא דיבר על הסיקור אלא באופן "כללי על המצב".

בתגובה לדברי ישועה, הציג עו"ד בן צור תכתובות בין המנכ"ל לשעבר ישועה, לעורך האתר בעבר, אבי אלקלעי, בהן נכתב כי ליברמן "טען בצדק שמכסחים אותו. אני אשמח לראות כותרות חיוביות מבחינתו".

במהלך החקירה הנגדית במשפט, הוצגה כתבה שלא הייתה לרוחו של ליברמן, ששימש אז כשר החוץ, שכותרתה הייתה "בשיאו של גל הטרור: ליברמן נעדר מישיבות הקבינט".

עוד נחשף בתכתובות ישועה כי הייתה "פגישה טובה מאוד וידידותית עם 'הרוסי'. עולם אחר לעומת הפגישה הקודמת". וכי הפגישה הייתה "עשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר