חודש לאסון מירון

גפני לנתניהו: תדאג לפיצויי הפצועים ומשפחות ההרוגים

יו"ר יהדות התורה פנה לראש הממשלה בעקבות הדיון בוועדת הכספים שדן בדרכי הפיצויים לנפגעי האסון בל"ג בעומר במירון: "בטוחני שתעשה בנושא כל אשר לאל ידך" (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, העומד בראשות ועדת הכספים, פנה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבקשה שיפעל מייד לפיצוי משפחות 45 הרוגי אסון מירון ועשרות הפצועים, זאת בעקבות הדיון בוועדת הכספים השבוע, שעסק בנושא, בו הוצג מתווה שניתן לקדם מייד.

"מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, מר מאיר שפיגלר, הציג בדיון בוועדת הכספים את המתווה האפשרי מבחינת הביטוח הלאומי לפיצוי נפגעי האסון, מתווה שמבוסס על הפיצויים שניתנו לנפגעי אסון ורסאי", פתח גפני את מכתבו לנתניהו.

"חברי הוועדה ואני השתכנענו במקרה זה כי מתקיימות נסיבות שמצדיקות את פיצוי נפגעי האסון לנוכח אחריותה של המדינה לאורך השנים", כתב גפני ופנה לנתניהו: "אבקשך כי תביא לממשלה החלטה לפיה יינתן פיצוי לנפגעי האסון במירון – בין אם באמצעות חקיקה ובין אם באמצעות הסכם לפי חוק הביטוח הלאומי, כיוון שהמשפחות שפונות לחברי הכנסת ושחלקן דיברו בדיון בוועדה חושפות שבר קשה שהן חוות, שבחלקו הוא גם כלכלי", הדגיש יו"ר יהדות התורה.

"בטוחני כי נושא מירון נגע ונוגע לליבך ושתעשה כל אשר לאל ידך כדי ליתן פיצוי לנפגעי האסון שבימים הקרובים יחלו לציין שלושים ימים למות יקיריהם ולקבורתם", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר