מתקרבים לממשלת שינוי

הרשת כמרקחה: האם נפתלי בנט נצפה בוואטסאפ בשבת?

ברשת הועלתה תמונה ובה רואים את מספרו של יו"ר ימינה מחובר לאחר כניסת השבת • ב'ימינה' יש המשכנעים את סער להצטרף לממשלת ימין - שיקלי תוקף; "ממשלה שדגלים שחורים מעליה" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט וחשבון הוואטסאפ שלו בשבת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 | חשבון הטוויטר של בועז גולן)

המנדט של יאיר לפיד יפקע ביום רביעי בחצות, וארבעת הימים הקרובים צפויים להיות דרמטיים לקראת הכרעת נפתלי בנט, המועמד לראשות הממשלה, האם לחבור לממשלת שינוי, או לחכות לתקופת 21 הימים להרכבת ממשלת ימין.

הערב הרשת סוערת בשל צילום מסך שהעלה בועז גולן, עיתונאי ערוץ 20, ובו רואים את בנט לכאורה מחובר בוואטסאפ אתמול ב-19:44, אחרי כניסת השבת. "אשכרה שינוי. בתוך השבת והמתחזה עם הכיפה באונליין". מדוברו של נפתלי בנט נמסר כי "אולי הוואטסאפ נשאר מחובר במחשב".

בתוך כך, סיעת ימינה תתכנס מחר ב-10:00 ברעננה לעדכונים אחרונים באשר למו"מ להקמת ממשלת אחדות. לדברי גורמים במפלגתו, בנט עוד לא החליט סופית האם לחבור ללפיד לממשלה, או לתת הזדמנות נוספת לבנימין נתניהו להרכיב ממשלת ימין.

הציוץ של בועז גולן

לפי דיווח ב'ווינט', איילת שקד תנסה הלילה לשכנע את גדעון סער לחבור לממשלת ימין, בניסיון אחרון למנוע את אישור הממשלה עמה איננה שלמה. נפתלי בנט לעומתה משוכנע כי אין היתכנות לכך.

בגוש השינוי ישנה אופטימיות הערב לקראת השבעת ממשלה, כאשר ע"פ הדיווחים, אם בנט יקבל את אישור סיעתו הכרזתו צפויה כבר מחר בערב.

מימינה נמסר בתגובה לתיעוד ברשת: "בנט ומשפחתו שומרים שבת. הוואטסאפ נשאר פתוח במחשב הנייד, לכן היה נראה כאילו הוא מחובר. אנו מצרים על אי ההבנה ומבקשים להימנע מלשון הרע".

כך או כך, בגוש הימין לעומת זאת משוכנעים כבר מאמצע השבוע שעבר שממשלת השינוי סגורה, ושנפתלי בנט הערים על כולם כדי למנוע לחץ ציבורי על חברי מפלגתו.

נתניהו פרסם בערב שבת הודעה ובה קרא לבנט ושקד להתעשת, אבל בכירים בליכוד משוכנעים שהפור כבר נפל.

גם בציונות הדתית בטוחים שממשלת בנט-לפיד היא עובדה מוגמרת, והמפלגה פרסמה במוצ"ש סרטון שתוקף את בכירי ימינה: "בזמן שישבתם בממ"ד, בזמן ששרפו בתי כנסת, בזמן שביצעו מעשי לינץ' ביהודים, בזמן שהם הכחישו שזה נכון - זו הייתה ההונאה הגדולה של בנט ושקד".

פעילי ימין עדיין לא מוכנים להרים ידיים, והערב התכנסו מחאות מול בתי נפתלי בנט, איילת שקד וניר אורבך, בניסיון אחרון למנוע ממשלת שינוי.

ח"כ עמיחי שיקלי מימינה, אחד שכבר הכריז שיתנגד לממשלה כזו, צפוי שלא להגיע לישיבת הסיעה ותקף הערב בטוויטר: "ממשלה שדגלים שחורים מתנוססים מעליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר