'ממשלת השינוי'

שבוע דרמטי: בנט יביא לסיום שלטון נתניהו?

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, צפוי להכריז ביממה הקרובה "החלטתי להקים ממשלה עם יאיר לפיד", ולהביא לסיום שלטונו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו • כל הפרטים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: Gili Yaari / Flash90)

ביממה הקרובה צפוי ח"כ נפתלי בנט, יו"ר 'ימינה', להכריז על החלטתו להצטרף ל'ממשלת השינוי' ולהפוך לראש הממשלה הדתי הראשון בתולדות מדינת ישראל. במידה ובנט אכן עשה את הצעד לעבר יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, הרי שהוא יביא לסיום שלטונו שלבנימין נתניהו, לאחר למעלה מ-13 שנים ברציפות. כמו כן, תביא לשליחת החרדים לעבר ספסלי האופוזיציה לאחר שש שנים בשלטון.

במהלך סוף השבוע קיים בנט התייעצויות עם מקורביו ואמש הוא הודיע לחברי כנסת מ'ימינה' כי הוא קיבל את ההחלטה להצטרף לממשלה, יחד עם יאיר לפיד, ולעמוד בראשה בשנתיים הראשונות.

בנט צפוי להכריז על החלטתו כבר ביממה הקרובה, או לכל המאוחר עד מחר בשעות הערב. במידה והמהלך הדרמטי אכן יצא אל הפועל, הרי שהממשלה החדשה תושבע ביום שני, בשבוע הבא.

בתוך כך, ביחידת להב 433 פתחו בחקירה בחשד להסתה נגד נפתלי בנט, בשל תמונות שהופצו ברשתות החברתיות ובמקביל תוגברה האבטחה סביב מי שצפוי לעמוד בראש הממשלה הבאה.

נפתלי בנט באולפן 'כיכר השבת'

מסיעת 'ימינה' נמסר: "סיעת ימינה תתכנס הבוקר בשעה 10:00 ברעננה, במהלכה יעדכן יו"ר ימינה, נפתלי בנט, את חברי הסיעה בהתפתחויות הימים האחרונים. הישיבה סגורה לתקשורת".

חבר סיעת 'ימינה', ח"כ עמיחי שיקלי, צפוי להיעדר מהישיבה. אמש הוא תקף את הממשלה בראשות בנט: "ממשלה שדגלים שחורים מתנוססים מעליה".

הממשלה המסתמנת:

ראש הממשלה - נפתלי בנט.

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ - יאיר לפיד.

שר הביטחון - בני גנץ.

שר האוצר - אביגדור איווט ליברמן.

יו"ר הכנסת - מאיר כהן.

שר המשפטים - גדעון סער.

שרת הפנים - איילת שקד.

שרת התחבורה - מירב מיכאלי.

שר הבריאות - ניצן הורוביץ.

שרת החינוך - יפעת שאשא ביטון.

השר לשירותי דת - מתן כהנא.

שר התפוצות - גלעד קריב.

שר לביטחון פנים - עומר בר לב.

השרה להגנה הסביבה - תמר זנדברג.

שר התרבות - חילי טרופר.

שרת הקליטה - פנינה תמנו שטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר