בעקבות 'הארץ'

הגר"מ מאזוז על הילדים ההרוגים מעזה: "שמו אותם בכוונה שם"

"שמעתי שיש עיתון גרוע, שהרב עובדיה היה קורא לו 'שרץ אשר לא שורץ על הארץ', שהביא בעמוד הראשון את תמונות הילדים של המחבלים. מי אמר להם להיפגע?" צפו בדברי הגר"מ מאזוז (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: 'כסא רחמים')

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס אמש (מוצ"ש) לכותרת הראשית בעיתון 'הארץ', שהוקדשה לתמונות הילדים שנהרגו ברצועת עזה, במהלך סבב הלחימה האחרון.

כזכור, העיתון הביא כתבה של ה'ניו יורק טיימס' האמריקני בנושא זה, ועורר סערה במיוחד כשנודע כי הוציא החוצה את תמונות הילדים שנהרגו בישראל כתוצאה מרקטות החמאס. הדבר אף גרר התנצלות של המו"ל, עמוס שוקן.

בשיעורו השבועי, אמר על כך הגר"מ מאזוז את הדברים הבאים: "שמעתי שיש עיתון גרוע שקוראים לו עיתון הארץ, שהרב עובדיה היה קורא עליו 'שרץ אשר לא שרץ הארץ'. השבוע הוא הביא בעמוד הראשון את התמונות של הילדים המוסלמים של המחבלים. מי אמר להם להיפגע? הם שמו אותם בכוונה שם, חוצפה שאין כדוגמתה".

"הם מביאים אותם בכוונה, כמו בשר תותחים, ואחר כך מתלוננים. ככה עושים? נכון שלנו יש פחות הרוגים, בחסדי שמים, אבל ירו עלינו 4,000 טילים, ואם מכל טיל היה נהרג אדם אחד, אבוי לנו".

הרב המשיך ואמר: "הקדוש ברוך הוא נתן לעם ישראל חכמה ודעת, שפרסו כיפת ברזל וכל מיני דברים. יש פעמים שכיפת ברזל לא תפסה, והטיל נפל בים, זה נס גדול".

"הם אלו שהתחילו, אנחנו רוצים שלום. עם ישראל הוא עם שרודף שלום. גם בג"ץ, שאינו חשוד כאוהד ישראל, פסק פעם אחת כמו שצריך: היה ויכוח על הבתים סביב שכונת שמעון הצדיק, בתים שהיו שייכים ליהודים לפני מלחמת ששת הימים, ובג"ץ פסק להחזיר אותם ליהודים - ובתגובה הם עושים רעש. ככה עושים?".

"הרעש שלהם משגע את כל העולם. אנחנו שונאים מלחמה ואוהבים שלום, הנשמה של היהודי היא טובה מאוד, שלא רוצה לעשות רע, ולכן צריכים אנשי הדת להסביר להם שלא לעשות כדבר הזה".

ראש ישיבת כסא רחמים הדגיש: "אם לערביי ישראל היה שכל, הם היו חיים פה בשלום ובשלווה; שום דבר לא חסר להם".

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר