"ארענן את זיכרונך"

הקרב ברשת בין גדעון סער לעמיחי שיקלי

חבר הכנסת הפורש של 'ימינה' עמיחי שיקלי, תקף בחריפות את גדעון סער, לאחר שלא הסכים להצעת רוטציה המשולשת עם נתניהו, סער בתגובה הזכיר לו דברים מהעבר (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
עמיחי שיקלי בכנסת (צילום: Olivier Fitousi/Flash90)

תהיה או לא תהיה ממשלה? סביב השאלה הזו והמתח הגדול בימין, התרחשה היום (ראשון) מיני זירת קרב ברשת הטוויטר בין חבר הכנסת גדעון סער לחבר הכנסת מימינה עמיחי שיקלי.

שיקלי, כידוע הודיע כי החליט להתנגד לממשלת שמאל בראשותו של מנהיג המפלגה שלו - נפתלי בנט, לאחר שסער להצעת הרוטציה המשולשת של נתניהו וכתב: "‏עמדתנו ומחויבותנו הייתה ונותרה: החלפת שלטון נתניהו. בהתאם לכך נמשיך לפעול. המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים".

שיקלי הגיב לסער ואמר: ‏"‎איזה חזון פורץ דרך, עצוב שהיריבות האישית והאגו שלך גוברים על כל שיקול אחר, איש ימין אתה לא".

סער לא נותר חייב וכתב: "‏‎מעניין. היה לך קו אחר לגמרי כשסימסת לי נרגשות בערב הקמת 'תקווה חדשה' בעקבות דבריי החד-משמעיים שהבהירו מדוע צו השעה הוא החלפת השלטון. למקרה שזה לא שמור אצלך וככל שתרצה לרענן את זיכרונך – אנא עדכן".

שיקלי ענה לסער: "‏‎זוכר היטב, חזק ואמץ כתבתי לך, חשבתי שנכון שתקום מפלגת ימין נוספת כדי לחזק את הגוש. אז לא היה לי מושג שהחד נס הז'בוטינסקאי יומר בדגל שחור מבית היוצר של 'קריים מיניסטר', מהנקודה הזו איבדתי אותך לצערי".

התגובה האחרונה של סער לשיקלי

סער הגיב לשיקלי ואמר לו: "מזכיר לך על מה כתבת 'חזק ואמץ'", וציטט את מה ששיקלי כתב לו בזמנו: "התנועה (הליכוד) הפכה לכלי שרת בידי מי שעומד בראשה, כולל כאלה הנוגעים למשפטו הפלילי, במקום נאמנות לדרך, לרעיונות ולערכים - זה הפך לכלי חנופה ולפולחן אישיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר